آخرین اخبار

25. مهر 1399 - 13:02   |   کد مطلب: 37125
شهرستان اسدآباد 7 شهید کارگر تقدیم انقلاب کرد که هرگز به نگاهشان اجازه حرام، به دلشان و استقامتشان در برابر سخت‌ترین کارها وعده حرام نداده و خداوند روزی‌شان را شهادت قرارداد.

به گزارش آوای سیدجمال، انگار خداوند تمام محبت و مهربانی را در دستانشان گذاشته؛ دانه‌های درشت عرق پیشانی‌شان، دست‌های خاکی‌شان، لباس‌های رنگ و رو رفته‌ای که مشخص است آفتاب زحمت رنگش را باخته همه نشانه‌ی یک‌لقمه حلال است.

لقمه حلالی که از عرق پیشانی و پینه‌های دست سرچشمه گرفته؛ پس به این دلیل است که پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) فرمودند بر دست کارگر بوسه باید زد.

هرگز به نگاهشان اجازه حرام، به دلشان وعده حرام، به دستانشان وعده حرام، به استقامتشان در برابر سخت‌ترین کارها وعده حرام ندادند که خداوند روزی‌شان را شهادت قرارداد.

شهدای کارگر آن‌قدر بی‌ریا و بی قل و غش بودند که خداوند اجر شهادت را به آنان ارزانی داشت.

خداوند آن‌قدر دوستشان داشت که همه عشق دنیا را به آنان ارزانی کرده؛ و  چه رازی بین آنان و خدا بود که آن‌قدر عاشقانه کارکردند و مخلصانه به کارشان عشق ورزیدند و در پایان قصه زندگی‌شان شهادت نصیبشان شد.

به مناسبت هفته شهدای کارگر و در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان به شهدای کارگر دیار سیدجمال الدین اسدآبادی پرداختیم.

شهرستان اسدآباد 7 شهید در قشر کارگری داشت که در حین کار و تلاش، بالباس خاکی شهد شیرین شهادت نوشیدند و عاشقانه به‌سوی خدا پر گشودند.

 


شهید براتعلی عزیزپور

 


شهید خانمحمد زندی

 

شهید غلامحسین عطایی

شهید صفرقلی غلامی به‌گو

شهید خداداد همتی سلطان

شهید نورالله شمسی

 


شهید حسن علی قاسمی تیمور

 

یاد و خاطره این مردان شهید کارگر را تا آخرین نفس گرامی می‌داریم و از یاد نخواهیم برد که شهادت زیباترین حس سادگی است همین‌طور که کارگری ساده‌ترین زیبای دنیاست.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal