آخرین اخبار

3. آبان 1399 - 13:01   |   کد مطلب: 37172
به دنبال پیگیری رسانه برای چند و چون شرایط بازگشایی باشگاه‌های ورزشی، مطلع شدیم سرپرست اداره ورزش اسد آباد استعفا داده است!

به گزارش آوای سیدجمال، در پی بازگشایی باشگاه‌های ورزشی با اخذ مجوز از سازمان ورزش و جوانان، با سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد تماس گرفتیم تا از چندوچون شرایط بازگشایی باشگاه‌های ورزشی مطلع شویم.

 

حمیدرضا رجبی سرپرست اداره روزش و امور جوانان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال اعلام کرد که بنده استعفا داده‌ام و دیگر نقشی در اسدآباد ندارم!

 

وی گفت: یک ماهی است که استعفای خود را تقدیم اداره کل ورزش و جوانان استان کرده‌ام و ۲۹ مهرماه با آن موافقت شده است.

 

سؤالی که مطرح است این است چرا در این ایام حساس و ویژه کرونا که به لحاظ حفظ سلامتی مردم، باید نظارت‌ها بر اماکن ورزشی بیش‌ از پیش باشد، ورزش این شهرستان بدون سرپرست و رئیس اداره می‌شود؟

 

آیا آقایان مسئول ارشد شهرستان از فرماندار گرفته تا نماینده مجلس در جریان استعفا بوده‌اند؟ چرا تا قبل از قبول استعفا برای این پست فردی را منصوب نکردند؟

 

مشخص است که کاملاً” مدیریت شهرستان رهاشده و انتظار می‌رود که استاندار همدان دراین‌باره پاسخگو باشند.

 

پیش از آن‌هم اداره دیگر بی‌سرپرست و مدیریت بود و در مراسم تودیع و معارفه فرماندار در سال گذشته از وی خواسته‌شده بود که سرپرستان ادارات شهرستان تعیین تکلیف کند. اما آیا این نوع تعیین تکلیف به صلاح مردم و سلامت مردم بوده است؟

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal