آخرین اخبار

9. آبان 1399 - 14:06   |   کد مطلب: 37222
آنچه ما در مصاحبه با مدیرکل صداوسیما همدان پیگیری کردیم، روی این موضوع است که حق‌وحقوق مردم مطالبه شود و جایگاه دفتر خبری صداوسیمای اسدآباد خالی نماند.

به گزارش آوای سیدجمال، بر اساس رسالت رسانه و مطالبه‌ای که دیروز مبنی بر "تکلیف نمایندگی صداوسیما در اسدآباد چه می‌شود" را دنبال کردیم و انتشار این خبر حاشیه‌های داشت که لازم است توضیحات زیر ارائه شود؛

 

1)ضمن تشکر از زحمات آقای گوهری ، امیدواریم نمایندگی این رسانه ملی در این شهرستان با معرفی یک نیروی توانمند اداره شود.

 

۲)برای ما رسانه‌ای‌ها و مردم فرقی نمی‌کند که چه فردی در نمایندگی صداوسیمای اسدآباد باشد اما طبیعتاً انتخاب فردی توانمند و انقلابی که مطالبه به‌حق مردم را پیگیری کند، برایمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

و البته کار همه خبرنگاران این است؛ خبرنگاران مظلوم‌ترین قشر جامعه محسوب می‌شوند و کار مطالبه مردم را دنبال می‌کنند.

 

۳) آنچه ما در مصاحبه دیروزمان با مدیرکل صداوسیما همدان پیگیری کردیم ، روی این موضوع بوده که حق‌وحقوق مردم مطالبه شود و جایگاه دفتر خبری صداوسیمای اسدآباد خالی نماند و صدالبته انتخاب این فرد بر عهده مدیرکل صداوسیما بوده و تنها دغدغه جدی ما معرفی خبرنگاری توانمند است.؛ چراکه رسانه ملی یک ظرفیت استثنائی برای مطالبه گری مردم است.

 

۴) نکته آخر و مهم اینکه ما خبرنگاران بر اساس رسالت اصلی کاری و حرفه‌ای خود  در کنار هم امر مطالبه گری مردم و انقلاب را انجام می‌دهیم.

نهایتاً امیدواریم نماینده صداوسیمای اسدآباد هم فرد توانمندی باشد که صرفاً روابط عمومی ادارات نباشد و مطالبات به‌حق مردم را دنبال کند.

 

به‌عنوان‌مثال یکی از مشکلات جدی اسدآباد این است که بسیاری از ادارات آن در قالب سرپرست اداره می‌شوند و این زیبنده دیار شخصیت بزرگی چون سید جمال‌الدین اسدآبادی نیست و انتظار می‌رود با مطالبه جدی رسانه‌ها و البته همدلی و حرکت جهادی مسئولین این مشکلات از سر راه پیشرفت شهر و مردم برداشته شوند.

 

آنتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal