آخرین اخبار

25. آبان 1399 - 10:52   |   کد مطلب: 37373
به دنبال پیگیری مطالبه تعیین تکلیف سرپرستان ادارات شهرستان اسدآباد، در خبری با عنوان "شهری که به ‌مانند یتیم می‌ماند!" تعدادی از مدیرانی که یدک کش نام سرپرست بودند، به نام ریاست تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، یک سالی بود که طرح مسئله تعیین تکلیف مدیرانی که حکم سرپرست ادارات شهرستان اسدآباد را گرفتند، از سوی استاندار همدان مطرح و از سوی این رسانه در حال مطالبه گری است.

 

بسیاری از ادارات شهرستان اسدآباد با وجود سرپرست اداره می‌شوند که می‌توان گفت این امر موجب اولا" بی انگیزگی مدیر و بی توجهی کارکنان به وی و البته نداشتن اختیار تام در مدیریت اداره باشد.

 

بعداز مطالبه گری این رسانه در خبری با عنوان "شهری که به ‌مانند یتیم می‌ماند!"، استاندار همدان این موضوع را در مراسم تودیع و معارفه مجید درویشی فرماندار اسدآباد از مدیران کل و فرماندار مطالبه کرد که تعدادی از مدیران ادارات این شهرستان در سال گذشته تاکنون از سرپرستی به ریاست تبدیل وضعیت شدند.

 

اگرچه برخی دیگر از رؤسای ادارات در این شهرستان که اخیرا" به روی کار آمدند، با عنوان سرپرست آغاز به کار کردند، انتظار می‌رود یکبار برای همیشه مسئولان بالادستی این مسئله را حل و فصل کنند.

 

اگرچه شاید انتصاب برخی از افراد با عنوان سرپرست به این بهانه باشد که می‌خواهند آنان را در سکانداری یک اداره بسنجند، اما می‌طلبد که افرادی که حداقل یک دوره مدیریتی را طی کردند، در آن اداره به کار گمارده شوند.

 

در این زمینه از چند روز گذشته تاکنون، رؤسای ادارات مخابرات و دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از پست سرپرستی خارج و رئیس شدند.

 

ضمن تبریک این مهم به این رؤسای محترم، امیدواریم که انگیزه آنان برای کار بیشتر و حداقل با عملکرد موفق خود نگران صندلی که بر آن تیکه زده‌اند نباشد و در مسیر ریل توسعه و پیشرفت شهرستان حرکت کنند.

 

و انتظار می‌رود که مسئول ارشد شهرستان نسبت به تغییر وضعیت مدیران دیگر ادارات که سرپرست انتخاب شدند، هرچه زودتر اقدام کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal