آخرین اخبار

26. آذر 1399 - 10:46   |   کد مطلب: 37672
در آستانه جشن شب یلدا و در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، به همت بسیجیان در حوزه دانش آموزی و فرهنگی شهرستان اسدآباد 130 سبد غذایی در قالب کمک مؤمنانه بین خانواده دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در حاشیه توزیع کمک مؤمنانه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در این طرح با مشارکت بسیجیان دانش آموزی و فرهنگی 130 سبد غذایی در قالب کمک مؤمنانه بین خانواده دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: در شهرستان اسدآباد 3 هزار و دانش آموز نیازمند به  گوشی و تبلت برای تحصیل هستند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد یادآور شد: در راستای کمک به تحصیل و آموزش مجازی دانش آموزان 70 تبلت با کمک خیرین و فرهنگیان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

 

مهدی مرادی‌منظور، مسئول حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان اسدآباد هم با اشاره به خدمات بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از خدمات این حوزه توزیع کمک مؤمنانه است که امروز در آستانه شب یلدا مرحله سوم آن در قالب طرح سردار شهید سلیمانی اجرا می‌شود.

 

وی یادآور شد: این کمک‌ها توسط حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و کانون بسیج فرهنگیان و همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان انجام گرفت که در این مرحله ۱۳۰ بسته معیشتی تا فرارسیدن شب یلدا به خانواده‌های نیازمند دانش آموزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal