آخرین اخبار

6. دى 1399 - 10:43   |   کد مطلب: 37761
در خاطره‌ای از مادر شهید حبیب‌الله کاظمی در دیدار با بسیجیان عنوان شد؛
شهیدی که با گرفتن حنا به دست و پایش خبر از شهادتش داد/دو روز و دو شب ولیمه برای پیدا شدن چند تکه استخوان!
مادر شهید حبیب‌الله کاظمی در خاطره ای از فرزند شهیدش گفت: بعداز آمدن پیکر فرزندم پس از 12 سال چشم انتظاری، پدرش دو روز دو شب ولیمه به اهالی روستا داد اگرچه چند تکه استخوان بود اما دلمان آرام شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت سالروز شهادت شهید حبیب الله کاظمی، شهید غواص در عملیات کربلای 4، شورای حوزه فاطمه الزهرا(س)، فرمانده و سرگروه‌های پایگاه مائده در منزل مادر این شهید حضور یافته و با قرائت زیارت عاشورا و قرآن از وی دلجویی کردند.

 

در حاشیه این دیدار، مادر شهید حبیب اله کاظمی خاطره ای از فرزند شهیدش گفت؛

 

" 10 روز مرخصی آمده بود، پوست دست و پاهایش از کار کردن در خاک و آب خشک شده بود؛ گفت: مادر برام حنا درست کن! حنا درست کردم تا به دست و پایش بگذارد.

تا درست شدن حنا به خانه اهالی روستا رفت و از همه حلالیت خواست بعد که آمد سر، ریش، دست و پاهایش را حنا بستم؛ از حمام درآمده بود که دوستش خانه ما آمد و گفت: حبیب مثل فرشته‌ها شدی! حبیب گفت: اگر خدا بخواهد می‌خواهم پیش فرشته‌ها بروم.

بعد از این مرخصی به جبهه رفت و به عملیات رفت، دیگر برنگشت و بعد از ۱۲ سال جنازه‌اش برگشت؛

۱۲ سال چشم انتظاری بسیار سخت بر ما گذشت، پدرش نذر کرد شهید چه زنده و چه جنازه‌اش برگردد گاوی قربانی می کند؛ یک روز فرزندانم همه یکی پس از دیگری وارد خانه شدند، گفتم چطور دیروز آمدین امروز هم آمدین چیزی شده همه صورتشان قرمز بود، گفتم حبیب داره میاد همه گریه کردن.

پسرم مشغول تمیز کردن حیاط بود گفتم حبیب آمده مظاهر زد زیر گریه به همسایه ها گفتم اسفند دود کنید پسرم داره میاد پدرش به گاو قربانی کرد جلو جنازه پسرم و همه اهالی روستا را دعوت کرد و دو روز و دو شب ولیمه داد، چند تکه استخوان برگشت اما دل ما آرام شد".

 

شهید حبیب‌الله کاظمی یکی از شهدای عملیات کربلای 4 بود که به عنوان غواص و بسیمچی در این عملیات حضور داشت.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal