آخرین اخبار

13. دى 1399 - 12:57   |   کد مطلب: 37831
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه ۱۳ دی ماه با نام شهید حاج قاسم سلیمانی برای همیشه در تاریخ ماندگار است و او با جهاد و شهادتش، انقلابی به وجود آورد که عالم اسلام را دگرگون کرد، گفت: حاج قاسم در عمل نشان داد که اسلام مرزی ندارد.

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با اولین سال از سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم گرامیداشتی با حضور تعدادی از مسئولان، مردم و بسیجیان اسدآباد با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

این مراسم که در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تمثال مبارک ۴۰۳ شهید اسدآبادی بر روی هر صندلی  مزین شده بود، به صورت مجازی از طریق لایو اینستاگرام هم برگزار شد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه شهر اسدآباد با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را مجاهدی نستوه، شهید مقاومت، انسانی کامل، تاریخ‌ساز و الگوی همه خوبی‌ها خواند و اظهار کرد: حاج قاسم در عمل نشان داد که اسلام مرزی ندارد و هرجا که نیاز به جهاد و جهادگری باشد، او حاضر است.

 

وی بااشاره به مراسمات و تشییع باشکوه شهید در سال گذشته، گفت: داغ شهید حاج قاسم آنقدر گران است که رهبر معظم در نماز او اشک ریخت و در دیدار اخیر خود با خانواده وی، فرمودند نام حاج قاسم هرگز فراموش نمی کنند.

 

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه شهید حاج قاسم با جهاد و شهادتش، انقلابی به وجود آورد که عالم اسلام را دگرگون کرد، افزود:   ۱۳ دی ماه برای همیشه در تاریخ ماندگار و هیچگاه محو نخواهد شد.

 

وی با تأکید بر اینکه مکتب حاج قاسم را باید مرور کرد، افزود: شجاعت، خودسازی و مجاهدت از ویژگی های بازر شهید است که باید از آن الگو گرفت.

 

حسینی‌مجد با اشاره به سخنان حاج قاسم در دیدار با نیروهای انقلابی و ایثارگران در خصوص توجه به ولایت، گفت: متأسفانه برخی مسئولان در اول و پایان حرفهایشان، نام رهبری را لقلقه زبان می‌کنند، اما در عمل گوش به فرمان نیستند.

 

وی آیت الله مصباح و شهید سلیمانی را بازوان رهبر انقلاب خواند و گفت: در ادامه راه انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی، نباید ولایت را به عنوان عمود و ستون اسلام را فراموش کنیم.

 

در ادامه این مراسم بعداز مداحی یکی از مداحان اهل بیت(ع)، نرم افزار تخصصی وصیتنامه شهدای شهرستان اسدآباد رونمایی شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal