آخرین اخبار

18. بهمن 1399 - 15:32   |   کد مطلب: 38155
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در یادواره شهید 13 ساله اسدآباد مطرح کرد؛
اجازه واردات پزشکی نداریم اما در دادن پهنای باند اینترنتی تحریم نیستیم! چرا؟
مجتبی باستان با بیان اینکه آمریکا اجازه ورود کالاهای پزشکی و قطعات خودرو را به کشور ما نمی دهد، گفت: ما در ورود امکاناتی مانند پزشکی، صنایع هواپیمایی و خودرویی در تحریم هستیم و این در حالی است که در ارائه پهنای باند اینترنت و گوشی تلفن در تحریم نیستیم و این از اهداف دشمن است.

به گزارش آوای سیدجمال، مجتبی باستان، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در یادواره شهید محمدرسول رضایی شهید شاخص حوزه دانش آموزی کشور، خانواده های معظم شهدا را چشم و چراغ این کشور خواند و اظهار کرد: این خانواده‌ها همیشه در کنار امام و ولایت بوده و هرچه در طبق اخلاص داشته، تقدیم انقلاب کردند و نمونه آن شهید 13 ساله اسدآبادی شهید محمدرسول رضایی است.

 

وی به تربیت درست و قابل تحسین شهید محمدرسول رضایی اشاره کرد و گفت: تربیت چنین نسلی با دستان خالی انجام شده که امروز نامشان در تاریخ می درخشد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: باتوجه به نامگذاری 8 تا 13 آبان به عنوان هفته استکبار ستیزی، مطالعات زیادی برای برنامه ریزی برنامه های این هفته داشتم تا جمله متناسب با موضوع استکبارستیزی برای پاسخ به استکبار بیابم، که به جمله ای از وصیت شهید محمدرسول رضایی با این عنوان که " پرچم آمریکا را در تشییع جناره ام آتش بکشید تا همه بدانند من مطیع رهبرم و ضد آمریکایی ام" رسیدم.

وی گفت: شهید محمدرسول رضایی امسال راه استکبارستیزی را به بنده نشان داد و بنابر همین موضوع سال 99 را با نام شهید محمدرسول رضایی نامگذاری کردم و امسال یکی از 13 آبان های تاریخ بسیج دانش آموزی شد.

باستانی با بیان اینکه بنا داریم که در سال 1400، بار دیگر نام شهید محمدرسول رضایی را به عنوان شهید شاخص کشوری معرفی کنیم، افزود: این شهید ارتباط با خدا داشته و دست چنین مادری که او را تربیت کرده، بوسیدنی است.

 

وی به بخش های دیگری از وصیت شهید محمدرسول رضایی پرداخت و گفت: دانش آموزان امروز ما مانند دانش آموزان دهه شصت هستند و انها هم در سنگر درس و مدرسه چه بسا سخت تر از جنگ سخت در جنگ نرم حضور دارند.

 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور خطاب به دانش آموزان استان همدان، گفت: دانش آموزان دهه 90 هم که تا چند سال آینده مدیران این کشور خواهند بود باید بدانند بیش از ۶۰ درصد نفت و گاز دنیا در این منطقه است و دشمن طراحی هایی برای به غارت بردن آن دارند و بانید که این استکبار حامی ما نیست و به همین دلیل بود که شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش با طرح خاورمیانه بزرگ مخالفت کردند

 

وی با تأکید بر الگوگیری از امثال شهید محمدرسول رضایی که استکبارستیز بوده، گفت: شما باید امروز ۹۰ درصد تجارت جهانی از طریق آب راهها اتفاق می افتد و دلیل استکبار جهانی در مناطق غرب آسیا و در کنار جمهوری اسلامی این مسئله است که مدیریت آبراهها را داشته باشند.

 

باستانی با بیان اینکه آمریکا 270 پایگاه نظامی در سطح جهان دارد، گفت:استکبار جهانی با جنگ نرمی که برای ما و شما طراحی و سرگرم‌مان کرده است به دنبال تسخیر این مناطق است.

 

وی با تأکید بر اینکه دانش آموزان ما باید با نگاه بلند جبهه‌های فرهنگی را خالی نگذارند، گفت: در سطح مدارس آسیبهای اجتماعی زیادی وجود دارد و باید سنگر مدارس را رها نکنید و به ارزش های  انقلاب و دفاع مقدس، سبک زندگی شهدا را تبلیغ و واکاوی کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با تأکید بر اینکه امروز باید نسل چهارم و پنجم انقلاب با نسل اول انقلاب بیشتر ارتباط بگیرند، افزود: توصیه شهد و از جمله شهید محمدرسول رضایی به برگزاری مراسمات مذهبی و توجه به ادعیه و اذکار بوده که باید به آن توجه کنند.

 

وی با اشاره به بخش مهم و معروف وصیتنامه  شهید محمدرسول رضایی، گفت: امروز هر چه مشکل داریم، از امریکا است و بنا به فرموده امام هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

 

باستانی با بیان اینکه آمریکا اجازه ورود کالاهای پزشکی و قطعات خودرو را به کشور ما نمی دهد، گفت: ما در ورود امکاناتی مانند پزشکی، صنایع هواپیمایی و خودرویی در تحریم هستیم و این در حالی است که در ارائه پهنای باند اینترنت و گوشی تلفن در تحریم نیستیم و این از اهداف دشمن است.

 

وی بر بالابردن سواد رسانه تأکید کرد و گفت: راه رستگاری جامعه پیروی از رهبری است که باید مورد توجه باشد.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: امسال باتوجه به شرایط کرونا، راهیان نور به صورت فیزیکی نداریم اما قرار است بیش از ۵ میلیون نفر دانش آموز در بستر فضای مجازی به راهیان نور ببریم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal