آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1400 - 10:14   |   کد مطلب: 38897
یکی از وعده‌های مهم شورای اسلامی شهر اسدآباد در دوره پنجم به عنون یک پروژه عمرانی فرهنگی تکمیل یادمان و المان شهدای گمنام در ورودی این شهر است که اعضای این شورا از کنار این پروژه مهم فرهنگی و اعتقادی گذشتند و آن را در این دوره به پایان نرساندند.

به گزارش آوای سیدجمال، اول شهریورماه سال 96 با آغاز دوره پنجم شوراهای اسلامی یکی از موضوعات مهمی که حسین افشاری فرماندار سابق این شهرستان در مراسم تحلیف شورای شهر اسدآباد به آن پرداخت و به عنوان یک مطالبه جدی، مهم، اولویت‌دار و کمتر توجه شده از آن یادکرد، تکمیل المان یادمان شهدای گمنام این شهر بود در پارک شهید مدنی(جنگلی) واقع‌شده.

 

طرح ساخت این المان بعداز آرمیدن 3 شهید گلگون کفن بی نام و نشان در ۲۶ خرداد سال ۹۱ در پارک شهید مدنی شهر اسدآباد به عنوان یک پروژه مهم و با اولویت رقم خورد اما متأسفانه با بی‌توجهی مسئولان، اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداران سابق و فعلی این شهر تاکنون تکمیل نشده و گویی به عنوان یک پروژه اضافی به آن می‌نگرند.

 

حال در آستانه پایان خدمت اعضای شورای اسلامی دوره پنجم به وضعیت تکمیل این پروژه مهم فرهنگی که همه مسئولان هم مدیون آنان هستند، پرداختیم.

 

البته هر مسئول باید بداند که اگر پشتش گرم به مقامی با تکیه‌بر صندلی است، از خون همین شهیدانی است که نامشان هم در گمنامی است.

 

این پروژه قرار بود تا قبل از استعفای پیمان سبزه ای، شهردار سابق شهر اسدآباد در ۲۸ خرداد 96 ظرف دو هفته تکمیل شود که به دو هفته نرسیده به‌جای تکمیل پروژه، استعفای وی تقدیم شورا شد و بعدازآن هم چندین نفر در تصدی شهرداری این شهر عهده‌دار مسئولیت شدند اما تاکنون این پروژه بلاتکلیف و ناتمام باقی‌مانده است.

 

صالح صابری، رئیس بنیاد و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد در این زمینه به خبرنگار ما گفت: این پروژه با همکاری شورای شهر و شهرداری در دست پیمانکار بود که تا سال گذشته پیشرفت‌هایی داشت که هنوز تکمیل نشده است.

 

وی گفت: این پروژه به خاطر فصل سرما و کمبود اعتبارات به تعویق افتاده که بنابر وعده شورای شهر این پروژه تا هفته دفاع مقدس امسال به نتیجه برسد.

 

بنابر گفته رئیس بنیاد شهید این شهرستان اعضای شورا و شهرداری وعده بهره‌برداری و تکمیل این پروژه را در دفاع مقدس دادند این درحالی است که پیش از این بارها اعضای شورا و شهرداری وعده دهه فجر و هفته دولت را در این چند سال دوره خدمت داده بودند و همچنان زمان بهره‌برداری از این پروژه بر وعده‌های توخالی آنان می‌گذرد.

 

اعضای شورای شهر اسدآباد در این دوره از شوراها در تکمیل این پروژه فرهنگی و توجه به موضوع مهم شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان ناکام ماندند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal