آخرین اخبار

7. خرداد 1400 - 18:45   |   کد مطلب: 39056
امام جمعه اسدآباد:
شورای نگهبان مر قانون عمل کرد
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد گفت: نباید شورای نگهبان تضعیف بشود، چرا این شورا اختیار و مر قانون عمل کرده، و باید همه تابع قانون باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد امام جمعه اسدآباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان و پرهیز از خطاها، اظهار کرد: یکی از اوصاف مهم پیامبران الهی داشتن تقواست که نوعی مجاهد است و باید برای این مجاهدت شب و روز در مقابل نفس عماره و هوانفسانی و شیطانی بایستیم.

 

وی بااشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، گفت: ورزش‌ زور خانه ای یکی از ورزش های بسیار با معنویت و با ذکر و یاد حضرت علی ع بوده است که امروز یکی از زورخانه های این شهر به نام شهید شعبانی مزین است.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به قرار گرفتن درآستانه سالروز ۱۴ و ۱۵ خرداد، تصریح کرد: امام خمینی شاگرد زبردست و تعلیم یافته مکتب امام صادق(ع) است که به روحانیت، مراجع و شیعه، ایران و ایرانیان، اسلام و اسلام خو‌اهان آبرو بخشید.

 

وی با بیان اینکه امروز جهانیان، انقلاب اسلامی را با نام امام خمینی ره می شناسند، گفت: امام راحل با صلابت و سیاستمداری که از خود نشان داد، پوزه استکبار را به خاک نشاند، و جرأت و جسارت را به انقلابیون و روحانیون و رزمندگان داد.

 

حجت‌الاسلام حسینی مجد، امام را سیاستمدار به تمام معنا، شجاع، فیلسوف دانست و گفت: امروز این امنیت، آرامش و را مدیون امام هستیم و تا عمر داریم عزادار ایشان خواهیم بود.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد، از برگزاری مراسم دسته عزاداری در روز رحلت امام و ۱۵ خرداد در این شهر خبر داد.

 

امام جمعه اسدآباد در ادامه سخنانش به موضوع انتخابات و انتخاب آگاهانه و حضور پر شور مردم هم گریزی داشت و گفت: امروز نیاز به برادری و انسجام در کشور داریم و هر کسی با هر سلیقه ای باید این وحدت و انسجام را حفظ کند و در برابر دشمن با مشارکت حداکثری در پای صندوق رأی صف آرایی کنیم.

 

وی با قدردانی از دیدگاه شورای نگهبان خاطرنشان کرد: نباید شورای نگهبان تضعیف بشود، چرا این شورا اختیار و مر قانون عمل کرده، و باید همه تابع قانون باشیم.

 

حجت‌الاسلام حسینی مجد تأکید کرد: کسی حق درست کردن فتنه و یا اعتراض به شورای نگهبان را ندارد، مردم حق دارند خود با تحلیل و تحقیق از بین آن ۷ نفر نامزد فردی را انتخاب کنند.

 

وی با بیان اینکه باید مردم و حتی فرزندان، همسر و فامیل و آشنا را باید در انتخاب آزاد بگذاریم، گفت: کسی حق ندارد که برای کسی تعیین تکلیف کند اما باید برای انتخاب آگاهانه فرامین رهبری را مدنظر قرار داده و با هم مشورت کنیم.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه دشمن چشم دوخته است که ببیند مردم ایران چه کسی را انتخاب می‌کنند و چه میزان حاضر می‌شوند، گفت: باید با حضور گسترده و انتخاب درست نشان دهیم که پای انقلاب ایستاده ایم و این حضور و انتخاب مشت محکمی بر دهان دشمن خواهد بود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal