آخرین اخبار

8. خرداد 1400 - 11:50   |   کد مطلب: 39064
اسدآباد، یکی از شهرستان‌های سیاسی استان همدان، این بار ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی را با اتحاد چند نماینده مجلس به‌گونه‌ای متفاوت و کم‌نظیر در سطح کشور رقم زد، تا شاید نشانه‌ای از حل مشکلات در این شهرستان باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، اسدآباد یکی از  شهرستان‌های سیاسی و پیشگام در امر برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و گسترده با مشارکت حداکثری مردم در استان همدان و چه‌بسا در سطح کشور مطرح و زبانزد عام و خاص است.

 

این در حالی است که علی‌رغم حضور و مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات و صحنه‌های مختلف سیاسی، به لحاظ عمرانی و پیشرفت دچار عقب‌افتادگی‌های زیادی است و شاید یکی از مهم‌ترین دلایل آن اختلافات سیاسی بین بزرگان این شهر درگذشته‌ها بوده است.

 

و اما در آستانه برگزاری انتخاباتی مهم و سرنوشت‌ساز، این بار سیاسیون شهرستان بادید و نگاهی متفاوت گویی در کنار مردم جمع شدند تا ورق عقب‌ماندگی شهرستان را جبران کنند.

 

هم‌زمان با آغاز تبلیغات قانونی انتخابات ریاست جمهوری 1400 که ستادهای انتخاباتی کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرهای مختلف کشور در حال راه‌اندازی است، در شهرستان اسدآباد هم این اقدام به‌صورت متفاوت استارت خورده است.

 

اگر کمی به عقب برگردیم، خاطرمان هست در دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری که آیت‌الله رئیسی به‌عنوان کاندیداتوری ریاست‌جمهوری آن دوره ثبت‌نام کرده بود، اسدآباد بالاترین آراء مردمانش به وی اختصاص داشت.

 

در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز آن‌گونه از راه‌اندازی ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی، کاندیدای دوره سیزدهم ریاست جمهوری پیداست، اسدآباد جزء ستادهای اولیه‌ای است که همزمان با آغاز تبلیغات انتخاباتی قانونی در این شهر سیاسی شکل گرفته است.

 

ستاد آیت‌الله رئیسی، کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان اسدآباد این بار با حال و هوای دیگر و اتحادی کم‌نظیر بین نمایندگان ادوار مختلف مجلس راه‌اندازی شد.

 

شامگاه پنجشنبه هفته گذشته در آستانه آغاز تبلیغات قانونی کاندیداهای ریاست جمهوری، ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اسدآباد در بلوار بهشتی با حضور زلفی گل، مسئول ستاد انتخاباتی استانی، حجت‌الاسلام سعید نجفی، مسئول شهرستانی و نمایندگان ادوار مجلس راه‌اندازی شد.

 

و اما ستاد دیگر تحت عنوان مردمی با همراهی و اتحاد بین آقایان بهرامی، رنجبرزاده و سرمدی سه نماینده ادوار مجلس در همجواری مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) شکل گرفت.

 

البته بنا به گفته حجت‌الاسلام سعید نجفی، مسئول ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اسدآباد، بر اساس پویشی که آقای رئیسی کاندیدای این دوره ریاست جمهوری با عنوان "هر خانه، یک ستاد" داشت، هر فردی می‌تواند خانه و یا حتی مغازه خود را به‌عنوان یک ستاد راه‌اندازی و ستاد مرکزی هم از این امر استقبال و از آنان حمایت می‌کند.

 

امید است که در کنار هم قرار گرفتن چند نماینده مجلس که بارها با هم رقابت سنگین و اختلافات سیاسی در شهرستان داشتند، امروز با متحد شدن شان در انتخاب یک کاندیدا نور امیدی برای کنار گذاشتن تمام اختلافات سیاسی و توسعه و آبادانی شهرستان و کمک به حل مشکلات مردم باشد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal