آخرین اخبار

11. تير 1400 - 21:58   |   کد مطلب: 39375
حجت‌الااسلام سیدموسی حسینی‌مجد، بااشاره به هفته حقوق بشرآمریکایی، گفت: آنان که دم از حقوق بشر می زنند، صادق نیستند، رژیم صهیونیستی، آمریکا و داعشی‌ پلید پرونده های زیادی را در کشتار مردم در جهان دارند. کسی باید دم از حقوق بشر بزند که خود از حقوق بشر دفاع کند و از جنایاتها به دور باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الااسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، به دیدار رهبر انقلاب با دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: تقدیر و تشکر ویژه حضرت آقا از عملکرد جهادگونه این دستگاه نشانه مدیریت و عملکرد خوب و باکفایت آیت الله رئیسی در دوران خدمتش بود.

امام جمعه اسدآباد بااشاره به انتصاب حجت‌الاسلام اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضائیه ازسوی رهبر انقلاب، افزود: وی نیز یکی از فعالان عرصه قضایی است که انتظار می رود در راستای فرامین و دستورات رهبری که مبارزه با فساد، تبعیض، رشوه خواری و بی عدالتی است، انجام وظیفه کند.

وی بااشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر ، گفت: در نظر داریم که طرحی را با جمع آوری معتادان و فرستادن آنان به مراکز ترک اعتیاد آنان را به چرخه زندگی سالم برسانیم که این امر نیازمند کمک خیرین است.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد بااشاره به هفته حقوق بشرآمریکایی، گفت: آنان که دم از حقوق بشر می زنند، صادق نیستند، رژیم صهیونیستی، آمریکا و داعشی‌ پلید پرونده های زیادی را در کشتار مردم در جهان دارند. کسی باید دم از حقوق بشر بزند که خود از حقوق بشر دفاع کند و از جنایاتها به دور باشد.

 

وی گفت: حقوق بشری که جمهوری اسلامی دنبال می کند، از بارزترین حقوق بشر است علی رغم که علم ایرانی توانسته بمب هسته ای بسازد، اما از نظر فقه اسلامی استفاده از ان را حرام می دانیم .ایران همیشه مدافع حقوق بشر است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal