آخرین اخبار

23. تير 1400 - 10:49   |   کد مطلب: 39491
روز گذشته موضوع ابهامات و مشکلات عملکردی شهردار اسدآباد در حالی در نشست شورای اسلامی شهر اسدآباد مطرح شد که وی حضور نداشت، بنابراین از انعکاس خبر جزئیات این نشست تا زمان پاسخگویی شهردار به ابهامات مطرح شده برای تنویر افکار عمومی منتظر خواهیم ماند.

به گزارش آوای سیدجمال، عصر روز گذشته، 22 تیرماه جلسه علنی اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر اسدآباد با حضور اصحاب رسانه و منتخبین دوره ششم شورای این شهر در ساختمان شورا برگزار شد.

 

در این جلسه که بنا به گفته اعضای شورای اسلامی شهر، قرار بوده شهردار اسدآباد هم دعوت شود اما به دلیل مرخص بودن حضور نداشت، ابهامات و مشکلات عملکردی شهردار مطرح شد.

 

باتوجه به عدم حضور شهردار در این جلسه، جزئیات این نشست را منتشر نمی‌شود اما از شهردار درخواست می‌شود که برای تنویر افکار عمومی به این ابهامات به صورت شفاف و صریح پاسخ دهد.

 

پایگاه خبری آوای سیدجمال ادعاهای اعضای شورا را نه رد و نه تأیید می‌کند بلکه در انتظار پاسخ شهردار برای شفاف سازی موضوع خواهد ماند.

 

پ.ن : این روزها تلاشهای آقای_شهردار با استفاده از یک #رسانه_غیربومی ادامه دارد، کاش این موارد را در جمع رسانه های بومی شهرستان یا در مواجهه با شورا مطرح می کرد و  قضاوت به مردم می سپرد. نکته مهم اینکه شهر اسدآباد امروز نیازمند آرامش و همدلی برای پیشبرد کارهاست. بدون تردید هر نوع کار رسانه ای برای برهم زدن این آرامش ، ظلم مضاعف به مردم شهرستان خواهد بود .

  انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal