آخرین اخبار

1. تير 1400 - 9:43   |   کد مطلب: 39277
نسخه ای که اعضای شورای دوره پنجم اسدآباد برای منتخبین مردم پیچید اما خود عمل نکرد؛
تعامل برای پیشرفت بدور از هرگونه حاشیه!
اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد در دیداری که با منتخبین مردم اسدآباد در ششمین دوره این شورا داشت، بر مسئله تعامل برای توسعه و پیشرفت بدور از هرگونه حاشیه تأکید شد، این درحالی است که چندان به این مسئله مهم توجهی در طول خدمت 4 ساله آنان نشده است.

به گزارش آوای سیدجمال، روز گذشته به نقل از روابط عمومی شهرداری اسدآباد، منتخبین مردم در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی این شهر دیداری با اعضای شورای پنجم داشته و با روند فعالیت در شورا و امورات جاری شهرداری آشنا شدند.

 

اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر اسدآباد در این نشست به مسائلی چون همدلی و صمیمیت بدور از هرگونه حاشیه در راستای حل مشکلات و مسائل شهر، برنامه ریزی مدون برای ادامه توسعه و پیشرفت متوازن در سطح شهر، تعامل مؤثر و سازنده بین اعضای شورا و منتخبین جدید شورای شهر و شهرداری، پیگیری پروژه های نیمه تمام در سطح شهر، رسیدگی به درخواستهای مردمی و رفع مشکلات شهروندان تأکید کردند.

 

آوای سیدجمال: در این نشست که اعضای شورای اسلامی دوره پنجم بیشتر بر مسئله تعامل برای توسعه و پیشرفت بدور از هرگونه حاشیه تأکید کردند، اما در طول 4 ساله خدمت خود چندان به آن توجهی نداشتند.

مردم رضایتمندی از عملکرد شورای دوره پنجم نداشتند و انتظار می رود که حداقل منتخبین مردم در دوره ششم این شورا در کنار تعامل و همکاری بیشتر به مسائل امور شهری بپردازند.

اگرچه یکی از وعده‌های اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد رسانه ای کردن مصوبات برای پیگیری و تعامل و ارتباط گیری با خبرنگاران بود، اما چندان شاهد این ارتباط گیری با رسانه ها نبودیم، انتظار می رود که شورای دوره ششم این موضوع مهم را نادیده نگیرند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal