آخرین اخبار

6. مرداد 1400 - 15:25   |   کد مطلب: 39611
حجت‌الاسلام جلال مرادی با بیان اینکه هیچ مشکل و اعتراضی به انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان همدان نداشتیم، گفت: انتخابات آبرو و ناموس نظام است چراکه جمهوریت آن برای عرضه به دنیا باید بدون خدشه باشد و ما به این اعتقادداریم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام جلال مرادی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان همدان در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت شورای هبان اسدآباد، وجود نظام اسلامی را در جهان بی‌نظیر خواند و گفت:  انتخابات 1400 در ایران یکی از انتخابات کم‌نظیر در تاریخ انقلاب باوجود شرایط کرونا بود.

 

 

وی گفت: مشاور وزارت بهداشت و درمان اعلام کرد از 10 میلیون نفر که مشکوک به کرونا و یا بیماری زمینه‌ای داشتند، نتوانستیم رأی بگیریم و این‌یک واقعیتی است.

 

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان همدان دلیل حضور بسیاری از مردم را در انتخابات اخیر، لبیک به فرمایش رهبر انقلاب و دشمن‌شناسی مردم دانست و گفت: مردم با مشکلات زیادی روبرو بودند که  قابل کتمان نیست اما همان مردم موقعیت‌شناس و دشمن‌شناس، وجود مشکلات را به‌پای نظام ننوشتند و در انتخابات شرکت کردند.

 

 

وی تأکید کرد: اگر درصدی مشارکت در این انتخابات نسبت به انتخابات قبل کمتر بود، به خاطر کوتاهی‌ها در زمان رأی‌گیری و مشکلات فنی بود که برخی از مردم به‌پای صندوق رأی آمدند و ما نتوانستیم از آن‌ها رأی بگیریم.

 

 

مرادی با اشاره به نبود صندوق اخذ رأی ویژه کرونایی ها در استان همدان، گفت: انتخابات آبرو و ناموس نظام است چراکه جمهوریت آن برای عرضه به دنیا باید بدون خدشه باشد و ما به این اعتقادداریم.

 

 

وی با بیان اینکه ما به تعامل هیأت نظارت با هیأت اجرایی در انتخابات اعتقاد راسخ داریم، افزود: در کل استان در مرحله اول تأیید معتمدان انجام و البته در همان ساعات اولیه آمار انتخابات را اعلام کردیم.

 

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان همدان با بیان اینکه هیچ مشکل و اعتراضی به انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان همدان نداشتیم، گفت: شبکه و عوامل نظارتی مانند ایثار در دفاع مقدس در روز انتخابات حاضر و مشغول به خدمت شدند.

 

 

وی به فضائل، اخلاق، پیگیری، تلاش، تواضع آقای قیصری در طول خدمتش در این دفتر اشاره کرد و گفت: ما در این دفاتر این نهاد تودیع نداریم و فقط جابه جایی انجام می‌شود و همچنان آقای قیصری در شبکه نظارت با ما همکاری خواهد کرد.

 

 

مرادی با معارفه آقای زمانی هنرمند، گفت: وی هم در شبکه نظارت بوده و  مورد تائید شورای نگهبان است.

 

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان همدان در پایان سخنانش از همکاری از استاندار، فرمانداران، عوامل نظارتی، انتظامی، اجرایی در انتخابات اخیر تشکر کرد.

 

 

در پایان این مراسم تکریم و معارفه از زحمات علیرضا قیصری تقدیر و حکم زمانی هنرمند به‌عنوان مسئولیت دفتر نظارت اسدآباد به وی اهداء شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal