آخرین اخبار

14. شهريور 1400 - 16:50   |   کد مطلب: 39950
حمیدرضا مرادی ضمیر با بیان اینکه سیدعلی باب‌الحوائجی دارای تخصص معماری و کارمند رسمی دانشگاه بوعلی سینای همدان است، گفت: وی بارأی 7 عضو شورا انتخاب شد که در انتخاب وی هیچ مسئولی حتی امام‌جمعه، استاندار و فرماندار و هیچ جناح سیاسی دخالت نداشت.

به گزارش آوای سیدجمال، حمیدرضا مرادی ضمیر، سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد در نشست با خبرنگاران و فعالان مجازی این شهرستان از انتخاب سیدعلی باب‌الحوائجی برای تصدی شهرداری این شهر از سوی شورا خبر داد و اظهار کرد: قبل از شروع به کار رسمی شورا، 20 جلسه 4 الی 5 ساعته در خصوص انتخاب شهردار برگزار و گزینه‌های مدنظر را بررسی کردیم که حدود 100 ساعت برای این امر وقت گذاشته شد.

 

100 ساعت برای انتخاب شهردار زمان گذاشتیم
وی با بیان اینکه برای انتخاب شهردار نه‌تنها از اعضای شورا و مسئولان بلکه از شهروندان هم کمک خواستیم که 37 نفر را به ما معرفی کردند، افزود: از بین این 37 نفر و تجزیه‌وتحلیل آنان و بر اساس آیتم ما شامل اخلاق‌مداری، تعهد، تخصص، سابقه در شهرداری و شورای شهر به 16 نفر رسیدیم.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد ادامه داد: از بین آن 16 نفر گزینه نیز 6 نفر را موردبررسی قراردادیم که علیرضا فعله‌گری شهردار سابق اسدآباد، ایرج حیدری، عضو سابق شورا، یزدان سبزه‌ای عضو سابق شورا، احمد محمدی راستی شهردار سابق فامنین، سیدعلی باب‌الحوائجی کارمند بوعلی،  بهرنگ دالوند شهردار سابق درود و الیگودرز گزینه نهایی تصدی شهرداری بودند.

 

سیدعلی باب الحوائجی متولد 68 از همدان است
 وی بابیان اینکه با بسیاری از گزینه‌های بومی خارج از شهر و استان هم‌صحبت کردیم که تمایلی برای حضور در اسدآباد نداشتند، افزود: آقای سید علی باب‌الحوائجی متولد 1368 اهل همدان با مدرک کارشناسی ارشد معماری است که در حال حاضر دانشجوی دکترا، کارمند رسمی و استاد دانشگاه بوعلی سینما همدان است.

 

شهردار منتخب اسدآباد دارای سابقه اجرایی نیست
مرادی ضمیر با بیان اینکه آقای سیدعلی باب‌الحوائجی دارای سابقه اجرایی نیست و کارمند رسمی دانشگاه بوعلی سیناست، افزود: ازجمله شاخص‌هایی که موجب تصمیم اعضای شورا برای تصدی وی در شهرداری شد، انگیزه، جوانی، تعهد، اخلاق‌مداری، پاک دستی و تخصص است.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌ای که آقای باب‌الحوائجی برای تصدی شهرداری ارائه داد و موجب رأی اکثریت اعضای شورا شد، مدیریت علمی او بود، تصریح کرد: برنامه و هدف وی از حالت سنتی خارج بوده و نسبت به دیگر گزینه‌ها برتری داشت.

 

انتخاب باب الحوائجی با رأی 7 عضو شورا
عضو شورای اسلامی شهر اسدآباد با بیان اینکه عدم توجه به مدیریت علمی، یکی از مشکلات در شهرداری اسدآباد برای مدیریت شهری بوده، افزود: امیدواریم با انتخاب آقای باب‌الحوائجی به‌عنوان تصدی شهرداری که فردی باانگیزه، متعهد، بااخلاق و پاک دست است، بتوانیم این کشتی به گل نشسته شهرداری را که در سالیان اخیر نتوانسته رضایت شهروندان را جلب کند، را با کمک رسانه، شهردار و کارکنان شهرداری به انجام برسانیم.

 

وی خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری جلسات متعدد انتخاب آقای سیدعلی باب‌الحوائجی به‌عنوان شهردار درنهایت  با ۷ رأی  اعضای شورای شهر بود.

 

پاک دستی، اخلاق و انگیزه از شاخصه های باب الحوائجی است
مرادی ضمیر با بیان اینکه توجه به مطالعه کارشناسی، درآمد پایدار، مدیریت یکپارچه، جلوگیری از خام فروشی، بهبود و کیفیت خدمات به شهروندان، ایجاد بانک اطلاعات و الکترونیکی در شهر، توجه به سرمایه‌های انسانی، نوگرایی ازجمله شاخصه‌های بود که اعضای شورا برای انتخاب شهردار در نظر گرفتند.
وی با بیان اینکه باب‌الحوائجی بدون لابی‌گری و سفارش انتخاب‌شده، افزود: فرق باب‌الحوائجی با همه گزینه‌های مدنظر شورا و شهرداران سابق این بود که وی بدون هیچ سفارشی انتخاب شد و پشت پرده ماجرای انتخاب وی نه افراد سیاسی، نه جناح‌های مختلف، نه استاندار و فرماندار، نه امام‌جمعه است.

انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal