آخرین اخبار

30. شهريور 1402 - 11:19   |   کد مطلب: 46100
سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد با بیان اینکه هنوز جلسه‌ای برای تعیین تکلیف موافقت یا مخالف با استعفای شهردار این شهر برگزار نشده، گفت: در صحبتی که با وی داشته‌ایم عنوان کرد که برای انتخابات مجلس ثبت‌نام نکرده و مهلت آن هم به اتمام رسیده است.

حمیدرضا مرادی‌ضمیر در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در خصوص نتیجه جلسه بررسی موضوع استعفای شهردار شهر اسدآباد، گفت: با توجه به غیبت دو تن از اعضای شورا، هنوز این جلسه برگزار نشده است و در فرصتی مناسب به این موضوع خواهیم پرداخت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد در پاسخ به این سؤال خبرنگار که آیا شایعه حضور آقای دالوند، شهردار شهر اسدآباد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس وجود دارد؟ و دلایل استعفای وی این موضوع است؟ گفت: خیر، در صحبتی که با وی داشته‌ایم عنوان کرد که برای انتخابات مجلس ثبت‌نام نکرده و مهلت آن به اتمام رسیده است.

 

وی با بیان اینکه آقای دالوند روز گذشته هم تا شب در ساختمان شهرداری حضور داشته و به امورات شهرداری می‌پرداخت، افزود: وی گفته که تا نتیجه موافقت با استعفایش در شهرداری خواهد بود و به امورات می‌پردازد.

 

28 شهریور امسال بود خبر استعفای شهردارشهر اسدآباد در فضای مجازی پیچید و سخنگوی شورا در مصاحبه‌ای با این رسانه این خبر را تأیید کرد و گفت: طی دو روز آینده جلسه شورا برای موافقت یا مخالف و بررسی این موضوع برگزار می‌شود، این درحالی است که امروز 30 شهریور است و خبری از بررسی موضوع استعفا نیست!
انتهای پیام/ن 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal