آخرین اخبار

4. مهر 1400 - 11:22   |   کد مطلب: 40150
سرهنگ سیدرضا موسوی با بیان اینکه ما در مقابل وصیت شهیدی چون محمدرسول رضایی که پیام استکبارستیزی داشت، چه کردیم، گفت: شهدا گفتند ولایت را تنها نگذاریم، حجاب و عفاف را به حراج نگذاریم، حواسمان باشد که زرق و برق دنیا و شبکه های اجتماعی و مقام و پست‌ها ما را نبرد، قاطی چپ و راست چرتکه‌ها نشویم.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ سیدرضا موسوی، همدان فرمانده قرارگاه امنیتی امام علی(ع) سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در مراسم مراسم بزرگداشت شهدای محله اسلام آباد شهر اسدآباد، با تأکید بر ارزش گذاشتن بر ارزشهای انقلاب، اظهار کرد: جنگ تحمیلی فقط جنگ عراق و ایران نبود بلکه 8 سال جنگ جهانی بر ما تحمیل شد و 58 کشور دنیا در پشت کشور عراق پنهان شدند و به آنان امکانات و تجهیزات کمک کردند، برخی کشورها پول و برخی سلاح! آنهایی که سلاح و پول نداشتند، نیرو کمک دادند، ما از 16 کشور دنیا در ایران اسیر داشتیم.

 

وی به تفکر رزمندگان اسلام در دفاع از اسلام و انقلاب و کشور اشاره کرد و گفت: در طول 8 سال جنگ جهانی که بر ما تحمیل شد، همین جوانان کم سن و سال جنگ را مدیریت و اهداف دشمن را خنثی کردند و اگر امروز آسایش و آرامشی در کشور ما هست، نشان از روایت شهدا و جریان داشتن خون آنان دارد.

 

فرمانده قرارگاه امنیتی امام علی(ع) سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: برخی می‌گفتند ما سایه جنگ را با مذاکراتمان برداشتیم که آن هم معلوم شد، در عرض یک هفته بمبگذاری مجلس پیش آمد و درگیریها، کدام سایه جنگ را برداشتند، شما حاج قاسم سلیمانی را با یک قطعنامه و سندهایی که با فروختگی امضا کرده بودید، می‌خواستید تحویل دهید.
وی ادامه داد: وزیر نادان شما درس شهید حسین فهمیده را از کتاب ها حذف کرد و گفت که الان وقت این نیست که دانش اموزان با جنگ آشنا شوند و یا وزیر دیگری آمد گفت دانش آموزان را به یادواره و دیدار جانبازان نبرید، روحیه شان خراب می‌شود.

 

موسوی اذعان کرد: اگر دشمن جرأت این را ندارد که به کشور اسلامی ایران چپ نگاه کند، بخاطر خون همان شهدا و تفکر آنان است و آرامش کشور را مدیون و مرهون خون آنان هستیم.

 

وی گفت: دشمن هنوز در حال بررسی این است که رزمندگان ایرانی چطور از اروند عبور کردند و عملیات بزرگی مثل والفجر 8 را به نتیجه رسید.

 

فرمانده قرارگاه امنیتی امام علی(ع) سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان شهید محمدرسول رضایی را مدال نگین و افتخار شهرستان اسدآباد در سطح کشور خواند و افزود: او  در وصیتش گفت که پرچم آمریکا را در تشییع جنازه من آتش بزنید تا همه بدانند من مطیع رهبر و ضد آمریکایی هستم و ما مقابل این تفکر دانش آموز چه کاری انجام داده و یا می‌دهیم، این شهید با این جمله چه پیامی را به ما می‌دهد؟ کمی فکر کنیم.

 

وی در پایان با خاطراتی از شهدا یاد و خاطره آنان را زنده کرد و گفت: شهدا هم در زمان حیات و هم امروز که هنوز زنده هستند، برای ما چراغ راهنما هستند و باید بیشتر دقت کنیم، به وصیتشان عمل کنیم، آنگونه که گفتند ولایت را تنها نگذاریم و حجاب و عفاف را به حراج نگذاریم، حواسمان باشد که زرق و برق دنیا و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و ابزارهای مانند اینستاگرام ما را نبرد، مقام و پست‌ها ما را نبرد، قاطی چپ و راست  چرتکه ها نشویم.

در پایان مراسم از خانواده شهدای محله تقدیر شد.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal