آخرین اخبار

9. دى 1400 - 11:21   |   کد مطلب: 41017
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه انسان با بصیر نه خود را گم می‌کند و نه دست از جهاد، تعصب و اعتقاد به عقیده خود بر می‌دارد، گفت: امروز برخی از افراد در لباس روحانیت بی بصیرت هستند و دشمن هم در حوزه با این ترفند نفوذ کرده است.

به گزارش آوای سیدجمال،به مناسبت حماسه ۹ دی ماه سال 88، مراسم گرامیداشتی با حضور اقشار مختلف شهرستان اسدآباد در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد با اشاره به حماسه 9 دی و حضور پر رنگ مردم حماسه ساز، به اوصاف انسان بصیر و هوشیار در مسیر انقلاب پرداخت و گفت: انسان با بصیر نه خود را گم می‌کند و نه دست از جهاد، تعصب و اعتقاد به عقیده خود بر می‌دارد.

 

 وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب خطاب به علما و روحانیت، اظهار کرد: امروز می بینیم که متأسفانه راه نفوذ دشمن به حوزه های علمیه باز شده و برخی در لباس روحانیت را داریم که راه و مسیر انقلاب را فراموش کرده و گم کرده اند. از آن روحانی فتنه گر در سال 88 گرفته تا برخی که دستشان در دست دولت انگلیس است و با آنها همراهی می‌کنند.

 

امام جمعه اسدآباد گفت: ما در دوران انقلاب اسلامی از افراد مختلف حتی آنانی که در لباس روحانیت بوده و بی بصیرت و ساده لوح بودند، لطمه دیده ایم.

 

وی گفت: امروز دشمن در حوزه علمیه نفوذ پیدا کرده، دشمن به دنبال تربیت طلبه انگلیسی است، در لندن ماهواره ا ی در اختیار او قرار می‌دهند تا فتنه نگری بکند، بین مسلمانان اختلاف بیندازند، امروز متأسفانه همچنان که اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی داریم، شیعه انگلیسی و شیعه ناب محمدی هم داریم.

 

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه رهبری فرمود که شما اگر علم علما هم باشید اما زمانتان را نشناسید محال است برای جامعه اسلامی توفیق حاصل شوید، افزود: امروز باید دشمن را شناخت، استکبار و توطئه های آنان را شناخت و نقش ایفا کرد.
انتهای پیام/ن  
 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal