آخرین اخبار

30. دى 1400 - 15:44   |   کد مطلب: 41214
سردار مجید خادمی با بیان اینکه اگر شهید محمدرسول رضایی در وصیتش می‌گوید که در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را به آتش بکشید، این پیام را دارد که نباید پرچم دشمن گم شود، افزود: وقتی غیرت دینی در جامعه نباشد، محمدرسول‌ها دیگر رشد نخواهند کرد و باید اعتقادات جوان را تقویت کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مجید خادمی، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع کشور در یادواره شهدای سال شهرستانی اسدآباد، شهیدان جمور و شهید سال کشوری در حوزه دانش‌آموزی، شهید محمدرسول رضایی در مسجد جامع این شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا، برکات انقلاب و ارزشهای اسلامی هستند که یکی از این برکات آنان بیمه کردن انقلاب و صدور آن است.

 

 

ولایتمداری و استکبارستیزی؛ محور اصلی وصیتنامه شهیدان رضایی و جمور

وی محور اصلی وصیتنامه شهیدان رضایی و جمور را بر ولایتمداری و استکبارستیزی دانست و گفت: شهدا دفاع غیر محافظه کارانه از انقلاب داشتند و برخی تصور می‌کنند شاید انقلاب با پیروز شدنش به سرانجام رسیده اما رهبر انقلاب برای این انقلاب 5 گام را ترسیم کردند که یکی از آنها پیروزی انقلاب بود، دیگری استقرار، اسلامی شدن دولت، جامعه و جهانی شدن اسلام است.

 

 

رئيس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع کشور با بیان اینکه برای اسلامی شدن دولت، مردم و جهان شدن اسلام حتما" فاصله زیادی داریم، افزود: بنابراین دفاع از انقلاب و توسعه آن همچنان باقی است، پیشروی انقلاب یکی از اصول است نه قائل شدن به وضع موجود و متوقف شدن به مرحله اول انقلاب.

 

 

شهدا تجسم باورهای اعتقادی ما هستند

وی با بیان اینکه شهدا تجسم باورهای اعتقادی ما شدند، خاطرنشان کرد: آنان محاسبات دشمن را با انجام عملیاتهای مختلف به هم ریختند و این نشان وعده های الهی است که انقلاب به سرانجام برسد.

 

 

خادمی با اذعان اینکه شهدا دنیا را برای خود کوچک می‌دانستند چرا که خود را از خدا می‌دانسته و باید به خدا باز می‌گشتند، افزود: آنان به عنوان نیروی پیشتاز همیشه در خط مقدم حرکت کردند و خط شکن بودند و همین باعث ایستادگی و پایداری‌ها شد.

 

 

توان ناتمام شدنی را دشمن ندارد و این یک اصل است

وی با تأکید بر اینکه وقتی دشمن جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت را دید، احساس عقب ماندگی کرد، افزود: ممکن است دشمن از لحاظ توان مادی از برتری نسبی برخوردار باشد اما آنچه دشمن ندارد، توان تمام نشدنی است، لذا بعداز چندین سال دشمن در اصول جنگ خود احساس می‌کند که یک اصل گمشده دارد و آن ایستادگی و پایداری است.

 

 

رئيس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع کشور با اشاره به اینکه دشمن در به شهادت رساندن شهید قاسم سلیمانی حماقت و خطا کرد، گفت: اگر دشمن میدانست آثار و برکات شهادت حاج قاسم این گونه است، به هیچ وجه او را نمی‌زد. ما معتقدیم که شهید سلیمانی باید همین‌گونه شهید می‌شد، اگر غیر از این ترفند به شهادت می‌رسید ظلم به حاج قاسم بود. بنابراین باید با بدترین وضعیت حاج قاسم تکه تکه شهید شد تا پرچم دشمن گم نشود.

 

 

حاج قاسم آنگونه شهید نمی‌شد پرچم آمریکا گم می‌شد

وی خاطرنشان کرد: اگر شهید محمدرسول رضایی در وصیتش می‌گوید که در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را به آتش بکشید، این پیام را دارد که نباید پرچم دشمن گم شود.

 

 

خادمی با بیان اینکه با شهادت حاج قاسم آمریکا دچار حماقت و اشتباه محاسباتی و فریب اطلاعاتی شد، افزود: اشتباه محاسباتی دشمن این بود که ماجرای فتنه 98 بدلیل بی تدبیری در قیمت بنزین بد مدیریت کردیم و بخشی از کشور دچار آشوب شد، دشمن تصور کرد نظام از پشتوانه مردمی برخوردار نیست و می‌شود حاج قاسم را زد.

 

 

ترامپ احمق در به شهادت رساندن حاج قاسم فریب اطلاعاتی خورد

وی ادامه داد: فریب اطلاعاتی که ترامپ احمق خورد، توسط سرویس اطلاعاتی اسرائیل بود که گفتند سلیمانی می‌خواهد در بغداد عملیات کند، وقتی شهید حاج قاسم شهید شد یک ساعت بعد سفارت سوئیس نامه آمریکا را به ما داد که حاج قاسم برای عملیات به بغداد آمده و اگر ما او را نمی‌زدیم ما را می‌زد.

 

 

رئيس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع کشور یادآور شد: بعداز شهادت شهید سلیمانی ما به آن گفته بدیم که حتما انتقام خواهیم رفت که اینجا بود که پایگاه عین الاسد آمریکا را در بغداد موشک باران کردیم و هیمنه امریکا با زدن این پایگاه شکست.

 

 

خط قرمز شهدا ولایت است

وی با بیان اینکه حاج قاسم بر مبنای مکتب خود حرکت و پیروز شد، افزود: ولایت مداری خط قرمز همه شهدا بوده و حاج قاسم هم نگاه وسیعی به این موضوع داشت و وقتی مسئله ای به مرز ولایت می‌رسید، هیچ کس را نمی‌شناخت و نسبت به ولایت عقب نشینی نمی‌کرد.

 

 

خادمی با اشاره به اینکه حاج قاسم بهترین فرصت‌ها را از دل تهدیدها بیرون می آورد، افزود: دشمن به مراتب بیش از ما دچار چالش است، نیاز به مذاکره و حل چالش‌ها را دارد، لذا فرق ما با دشمن در این است که ما با اعتقاد و توکل حرکت می‌کنیم.   

 

 

لزوم تقویت غیرت دینی در جامعه برای رشد امثال شهید محمدرسول‌ها

وی با تأکید بر اینکه وقتی غیرت دینی در جامعه نباشد، محمدرسول‌ها دیگر رشد نخواهند کرد، افزود: دشمن در فضای مجازی هزینه می‌کند و نوجوان و جوان ما را هدف قرار داده و باید مراقب این نیروهای انسانی باشیم.

 

 

 رئيس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع کشور با اشاره به اهداف برگزاری یادواره شهدا، گفت: گرامیداشت شهدا به معنای است که راه شهدا را ادامه دهیم اه‍دافشان که توجه به ارزشهای اسلامی را توجه کنیم، کمااینکه زن و مرد در مسیر شهدا یکسان است، هرچه به شهید نزدیکتر باشیم افتخار تا بیشتر و وظیفه‌تان سنگین تر است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: نمک شناسی در حق و قبال شهدا این است که وقتی آن را راه باز کرده اند ما هم در مسیر آنان حرکت و راه شان را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal