آخرین اخبار

20. بهمن 1400 - 22:55   |   کد مطلب: 41414
سردار مظاهر مجیدی با اشاره به اینکه اخیرا همان‌هایی که در دولت روحانی لال بودند، امروز زبان باز کردند و می‌گویند چرا به طرف شرق و روسیه و چین می‌روید و مذاکره می‌کنید! گفت: به آنها می‌گوییم که اگر این مذاکرات انجام می‌شود، دنبال وابستگی نیسیم اتفاقا" به دنبال حل مشکلات خود هستیم.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر مراسمی با حضور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در سالن اجتماعات سپاه ناحیه اسدآباد برگزار شد.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در پاسداران و بسیجیان فعال در حوزه های مختلف شهرستان اسدآباد با اشاره به ظلم و ستم‌های سلطنت شاهنشاهی، اظهار کرد: با عنایت الهی و وجود معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) این ملت از ظلم رهایی یافت.

 

حرکت نیروی هوایی در بیعت با حضرت امام(ره) زیبا بود
وی به قیام های ملت ایران در حوزه علمیه، ورامین و استانهای مختلف در دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: عواملی در سلطنت شاهنشاهی بنا داشت اجازه حرکت انقلابی در کشور را ندهد اما آنچه آن‌ها باور نمی‌کردند اتفاق افتاد. بنا به فرموده امام(ره) دست غیبی پشت انقلاب بود و این انقلاب انفجار نور بود.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به حرکت زیبای نیروی هوایی در بیعت با حضرت امام خمینی(ره) در 19 بهمن اشاره کرد و گفت: رژیم شاهنشاهی با این حرکت انقلاب نیروهای هوایی امیدش ناامید شد و اینجا بود که جبهه اسلام و انقلاب مردم را از ظلمت را به نور وصل کرد.

 

قدر خودتان را بدانید امروز آزاد هستید، کسی بر شما امر و نهی نمی کند
وی با بیان اینکه امروز کسانی باید به خود افتخار کنند و ببالند که در فضای طاغوتی به دنیا آمدند اما زیر سایه اسلام زندگی می‌کنند، افزود: قدر خود را بدانید چرا که امروز آزاد هستید و کسی برای شما امر و نهی نمی کند، یک زمان ۵۰ هزار نفر امریکایی در ایران بود و در شبکه نظامی و ساواک فعالیت داشتند، تمام تأییدیه وزیر، وکیل و نخست وزیر و شاه دست آنها بود.

 

مجیدی ادامه داد: شاه یک روز به فرح، همسرش گفت که آخر این چه شاهی است که من می‌کنم! وقتی هواپیمایی ما را بدون اطلاع من به خارج از کشور می‌برند و استفاده می‌کنند. اینکه این جمله را مهره حلقه به گوش امریکایی ها می گفت و در رژیم سابق اجازه نمی‌دانند ایرانی‌ها برای خود تصمیم بگیرند.

 

در جمهوری اسلامی آقا بالا سر نداریم
وی یادآور شد: امروز باید ببالیم به خودمان که هر کاری در جمهوری اسلامی می‌کنیم، خودمان تصمیم می‌گیریم و آقا بالا سر نداریم.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در بخش از سخنانش به عملیات والفجر ۸ و زحمات و تلاشهای حفاظت اطلاعات در این عملیات اشاره کرد و گفت: در این عملیات تلاش نیروهای حفاظت اطلاعات کمک شایانی به پیروزی ما داشت.

 

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا با تمام توان خود در یک جنگ ترکیبی با ما در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی می جنگند، گفت: متأسفانه یک عده بر سر سفره انقلاب نان می‌خورند و علیه این انقلاب و نظام سخن میگویند، گفت: در این دوره انتخابات وقتی یک رئیس جمهور که از نظر دیدگاهی به رهبر انقلاب نزدیک است، حرف و حدیثها شروع شده است. اخیرا میگویند چرا به طرف شرق و روسیه و چین می‌روید و مذاکره می‌کنید! چه کسی این حرف را میزند همان‌هایی که در دولت روحانی لال بودند، امروز  این حرفها را می‌زنند.

 

مجیدی ادامه داد: اگر ما با بلوک شرق مذاکره می‌کنیم، دنبال وابستگی با کشورهای شرقی نیستیم اتفاقا" به دنبال حل مشکلات خود هستیم. مرز جمهوری اسلامی و انقلاب فرق کرده است. جوان ایرانی در آمریکاست اما روی پیراهنش تصویر حاج قاسم حک شده و این عظمت ماست.

 

بسیجیان هوشمندانه در فضای مجازی برای پاسخ به شبهات ورود کنند

وی به عظمت جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: عظمت ما به قدری است که توانایی های زیادی را ایجاد کردیم و این درحالی است که همان که در دولت روحانی لال بودند، در فضای مجازی بر این طبل می‌زنند که جمهوری اسلامی توان حل مشکلات را ندارد.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اگر آقای رئیسی در روسیه با آقای پوتین ملاقات کرد، با عظمت از وی استقبال شد، افزود: اگر می‌خواهیم جمهوری اسلامی بیشتر اوج بگیرد، باید هوشمند باشیم و به شبهاتی که برعلیه این نظام راه می افتد، پاسخ برای گفتن داشته باشیم و برای تمدن سازی حضرت حجت(عج) آماده شویم.

 

بسیج و سپاه اسدآباد در طرح ها و مأموریتها خوش درخشیده است
سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه های مختلف اسدآباد اظهار کرد: امسال بسیجیان و پاسداران در رده های مختلف  و حضور طرح های ماند طرح شهید سلیمانی، رزمایش کمک مؤمنانه، ایجاد صندوق قرض‌الحسنه، راهیان کوثر، خدمات مشاوره ای، ساخت  و تعمیر منازل محرومین خوش درخشیدند.

 

وی با اشاره به راه اندازی یک درمانگاه برای بسیجیان و ساخت منزلی در روستای ده بور توسط گروه جهادی، گفت: با توجه به وقف یک واحد دامداری به دنبال آن هستیم که یک پروژه تولیدی با اشتغالزایی برای 20 نفر را در این واحد راه اندازی کنیم.

 

در این مراسم از فعالان در عرصه های مختلف و برترینها در جشنواره مالک اشتر تقدیر شد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal