آخرین اخبار

28. فروردين 1401 - 12:30   |   کد مطلب: 41977
به مناسبت 15 رمضان، روز میلاد خجسته حضرت امام حسن مجتبی و روز تکریم خیرین، معاون سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به اتفاق فرمانده سپاه و معاون سیاسی فرمانداری اسدآباد در منزل دو خیر نیکوکار اسدآبادی حاضر و از آنان تقدیر کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز 15 رمضان؛ سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) و  روز "تکریم خیرین" سپاه ناحیه اسدآباد در اقدامی فرهنگی در تقدیر از سه خیری که الگویی از کرامت و بخشندگی هستند، تجلیل کرد.

 

در این مراسم تجلیل معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، فرمانده سپاه اسدآباد، معاون سیاسی فرمانداری این شهرستان در منزل حاج قاسم نجفی و فرزندش حجت الاسلام سعید نجفی و سیدقربان حسینی به عنوان خیرین در کارهای عام المنفعه و خیرخواهانه حاضر و از آنان در امر وقف منزل مسکونی برای ایجاد درمانگاه شهید قهاری و دستگیری از نیازمندان تقدیر کردند.

 

سرهنگ مصطفی رستمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در دیدار و تجلیل از پدر و پسر خیر در امر وقف منزل مسکونی خود در راستای ایجاد درمانگاه شهید قهاری، گفت: این اقدام خداپسندانه کار بزرگ و ارزشمندی است که این پدر و پسر خیرخواه  باقیات و صالحات را برای خود خریدند.

 

وی تصریح کرد: ایجاد درمانگاه شهید قهاری که اولین مؤسسه درمانگاهی برای بسیجیان در استان همدان است، خدمت به خلق خداست و هیچ ارزشی بالاتر از این خدمت نیست، البته برای بخشش مال دل دریایی می خواهد که این دل دریایی را خانواده آقای نجفی داشته اند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: اقدام بزرگ و خداپسندانه آقایان نجفی مصداق ایه قرآنی است که طرف حساب خداست و از آرامش و مال خود گذشتند تا به کسانی نفع برسد.

 

 

وی یادآور شد: ما با ایجاد درمانگاه و مؤسسه درمانی بسیحیان دنبال درآمدزایی نیستیم بلکه آن را خدمتی به مردم می دانیم.

 

 

رستمی دربخشی از سخنانش به اهداف انقلاب و مسیر آن اشاره کرد و گفت: این انقلاب به زودی زود به دست صاحبش خواهد رسید و این وعده الهی است که انقلاب را جهانی کند.

 

 

وی تأکید کرد: خون شهید سلیمانی لوکوموتیو انقلاب را در مسیر قرار داد و وعده الهی محقق خواهد شد.

 

حاج قاسم نجفی، خیر اسدآبادی هم با تقدیر از نیروهای سپاه به اهدا یک واحد دامداری در روستای بادخوره به سپاه برای ایجاد اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: این واحد می‌تواند با وجود سرمایه گذار برای جوانان اشتغال ایجاد کند.

 

وی در بخشی از سخنانش با گلایه مندی از عملکرد مسئولان گفت: مردم از ادارات خسته اند، آنان روستاها را رها کرده اند، در حق مردم کوتاهی می کنند و در بسیاری از امور چوب لای چرخ آنان میگذارند.

 

این خیر خیرخواه خطاب به مسئولان گفت: اگر مسئولان دست مردم را نمی گیرند، پایشان را هم به مشکلات و مسائل گیر ندهند.
انتهای پیام/ن
 
 
 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal