آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1401 - 12:37   |   کد مطلب: 42076
به مناسبت هفته کار و کارگر و با برنامه ریزی مسئول بسیج کارگری در اقدامی متفاوت، فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد به همراه رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی، مسیول اتحادیه کارگران از یک کارگر که در بستر بیماری بود، دیدار و از او دلجویی شد.

به گزارش آوای سیدجمال،  11 اردیبهشت‌ماه؛ در تقویم جمهوری اسلامی نام "کارگر" به عنوان قشری زحمتکش به ثبت رسیده و فرصتی برای قدردانی از این قشر زحمتکش است. به همین مناسبت امروز در آستانه روز کارگر و به همت سازمان بسیج کارگری در اسدآباد، فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه این شهرستان به همراه رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی، مسئول اتحادیه از یک کارگر که در بستر بیماری بود، دیدار و  دلجویی کردند و پای درد دل او نشستند.

 

حجت الله محمدی، این کارگر ساختمانی که به علت کهولت سن و سکته در بستر بیماری بود، می‌گوید: 76 سال دارم و بعداز سال‌ها کار و تلاشم، از وجود بیمه بی‌نصیبم.

 

وی گفت: با سابقه 60 سال کار در یک شرکت ساختمانی ، تنها 2 سال و4 ماه بیمه دارم و انتظارم این است که حال که توانایی کار ندارم، مسئولان به دادم برسند و مشکل بیمه ام را حل کنند.

 

سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم با دلجویی از این کارگر زحمتکش و شفای عاجل برای اظهار کرد: کارگران به عنوان قشری زحمتکش و متعهد در چرخه اقتصاد و جامعه هستند، توجه به معیشت آنان باید اولویت مسئولان باشد چراکه آنان با مزدهای کم برای رفاه و معیشت بنیان خانواده همیشه در تکاپو هستند.

 

وی با اشاره به سخنی از امام(ره) که حق تعالی مبدا کار و کارگری است، گفت: کارگران در روزهای اول انقلاب همچون دیگر اقشار جامعه چه بسا بیشتر پای آرمان انقلاب ماندند و سنگرهای تولید و چرخه اقتصاد و معیشت را رها نکرده و مقتدرانه ایستادند و امروز باید مسئولان کمک حال آنان باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: سعی کردیم در این برنامه با شناسایی 10 نفر از کارگرانی که ازکارافتاده و دچار مشکل بیمه ای، اقتصادی و مالی هستند، درکنار اهدا بسته معیشتی به مبلغ 500 هزار تومان، با حضور رئیس اداره کار و مسئول اتحادیه کارگران مشکلات آنان را بررسی و کمک کنیم.  

 

وی یادآور شد: بنا داریم مشکل بیمه ای کارگران را با نماینده مجلس هم مطرح و در ابن راستا اقدامی صورت بگیرد.

 انتهای پیام/ن
 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal