به گزارش آوای سیدجمال، در راستای اعتراض به نحوه نوبت دهی در کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت قائم(عج) خبرنگار ما امروز با اقدام به اخذ نوبت از متخصص ارتوپدی از طریق سامانه های نوبت دهی تلفنی و شفاداک، این موضوع را بررسی کرد.
در این زمینه خبرنگار ما برای اخذ نوبت از دکتر صفری، متخصص ارتوپد هم به صورت تلفنی وهم سامانه شفاداک از لحظاتی قبل از ساعت 10 اقدام کرد که با این پیام مواجه شد " متأسفانه برای این پزشک زمان حضور ثبت نشده است"
از ساعت 10 تا 10:12 دقیقه هم از طریق سامانه تلفنی چندین بار اقدام به نوبت گیری اقدام کرد که با این جمله مواجه شد: "خطایی در سیستم رخ داده است لطفا مجدا تلاش کنید" و چندین بار این جمله تکرار شد
لطفا" مسئولان پاسخ دهند که چرا از ساعت اولیه اخذنوبت دهی همین جمله "خطایی در سیستم رخ داده است لطفا مجدا تلاش کنید" تکرار می شود"
یک متخصص ارتوپد در یک هفته چند روز در کلینیک فعال است؟
متخصص ارتوپد در روزی که در کلینیک فعالیت دارد، چند بیمار را ویزیت میکند؟
انتهای پیام/ن
دیدگاه شما