آخرین اخبار

6. مهر 1401 - 9:26   |   کد مطلب: 43317
ماههای گرم سال رفت و فصل خزان با ماه مهرش از راه رسید اما همچنان آب در شهر اسدآباد به صورت مکرر و چند ساعته در طول شبانه روز قطع می‌شود، این درحالی است که مردم همچنان در انتظار پاسخی از مسئولان اداره آب و حل این مشکل هستند که کماکان با عدم پاسخگویی و نامدیریتی آنان مواجه اند.

به گزارش آوای سیدجمال، از ابتدای تابستان امسال بود که با قطعی‌های مکرر آب در شهر اسدآباد، مردم نسبت به وضعیت بی آبی از مسئولان گلایه مند شدند و بارها در چندین نوبت امام جمعه این شهر، این موضوع را از تریبون نماز جمعه مطرح و خواستار سامان بخشیدن به این وضعیت شد.

 

البته مسئولان اداره آب هر بار یک موضوع را بهانه ای برای این قطعی ها می دانستند؛ یک بار کمبود و رانش چاه‌ها و بار دیگر وضعیت شکستگی های لوله‌ها!

 

تا اینکه با رساندن گلایه های مکرر مردم و امام جمعه نسبت به این وضعیت نماینده مردم در مجلس از وزیر نیرو حل این مشکل را مطالبه کرد و وی نیز معاون خود را برای پیگیری موضوع راهی شهرستان کرد اما گویا از این سفر هنوز چیزی حاصل و عاید شهرستان نشده است!

 

چرا که چند روزی است از آغاز فصل پاییز و ماه مهر می‌گذرد و همچنان وضعیت آب در اسدآباد بی سر و سامان است و قطعی های مکرر آن از سوی مسئولان ادامه دارد.

 

نامهربانی مسئولان اداره آب درحالی است که حتی پاسخی برای این قطعی های مکرر آب به رسانه ها به عنوان نماینده مردم و حتی خود مردم ندارند!

 

چنانکه روز گذشته بار دیگر اهالی منطقه ای شهرک سیداحمد و خیابان 15 خرداد شهر اسدآباد از قطعی های مداوم و چندین ساعته آب در طول شب و روز گلایه داشته و این گلایه ها را از طریق این رسانه مطرح کردند اما گویا گوش شنوایی از مسئولان برای پاسخگویی نیست!

 

ناگفته نماند در راستای همین قطعیهای مکرر آب و پیگیری های مسئولان یک چاه در ایام هفته دولت به افتتاح رسید که گویا هیچ اثری در حل مشکل نداشته است!

 

حال وضعیت بی آبی در طول شبانه روز علی رغم اینکه مردم را کلافه کرده است، اما همچنان محترمانه در انتظار پاسخ مسئولان آّب و آقای فرماندار برای این نامدیریتی ها هستند.

 

البته شب گذشته خبرنگار این رسانه در تماس تلفنی با نماینده مردم در مجلس این موضوع را مطالبه کرده که امروز در انتظار پاسخی بهتر برای حل این مشکل هستیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal