آخرین اخبار

13. آبان 1401 - 19:04   |   کد مطلب: 43556
استاندار در سفری به اسدآباد جلسه ای را با مدیران دستگاههای اجرایی در حضور نماینده مجلس داشت که به دلیل عدم دعوت خبرنگار ما از اهم موضوعات آن مطلع نیستیم.

به گزارش آوای سیدجمال، دیروز پنجشنبه 12 آبان ماه، استاندار همدان در دومین سفر خود به شهرستان اسدآباد نشستی را با مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی در راستای بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اسدآباد با محوریت مصوبات سفر رئیس جمهور در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار کرده است.

 

با توجه به عدم دعوت از خبرنگار مطالبه گر این رسانه برای پوشش خبر به دلیل نامحرم بودن و نگارش حقیقت‌گونه وی، اهم این خبر را از یک رسانه منتسب به دولت منتشر می‌شود و به چند نکته را صرفا جهت اطلاع مردم و مخاطبان می‌پردازیم.

 

استاندار همدان در  این جلسه که با عنوان بررسی مشکلات شهرستان بوده، به موضوع مسکن ملی پرداخته است و گفته که  ۹۳۳۹ نفر اسدآبادی در شهرستان ثبت نام کرده بودند که ۴۳۸۵ نفر  تایید شده اند و در حال حاضر این طرح در شهرستان کلید خورده و ۵۹ نفر زمین لازم را برای ساخت تحویل گرفته‌اند و مشغول ساخت هستند.

 

استاندار در بخشی از سخنانش که به میزان اعتبار استان همدان در سفر ریاست جمهوری پرداخته به این موضوع اشاره ای که سهم اسدآباد از این میزان چقدر بوده؟

وی در رابطه با پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه شهید سعیدی اسدآباد با پیشرفت ۹۵ درصدی گفته: این طرح باید در مهرماه سال‌جاری تحویل آموزش و پرورش داده می‌شد که متاسفانه‌ کوتاهی شده و باید با تسریع در تکمیل طرح این پروژه توسط پیمانکار تا ۳۰ آبان ماه تحویل آموزش و پرورش داده شود.

 

قاسمی فرزاد در خصوص تعداد چاه آب شرب شهرستان اسدآباد هم با اعلام آمار ۱۵ حلقه گفته که از این تعداد چاه آب شرب ۱۸۰ لیتر در ثانیه آب برداشت می‌شود و در حال حاضر این شهرستان دارای ۵۰ درصد کسری آب است.

حال با سخنان آقای استاندار چند سؤال مطرح است که:
آیا مردم بگویند که آیا زمینی برای ساخت مسکن ملی تحویل گرفته اند یا خیر؟

البته آقایان در اداره راه و شهرسازی پیش از این گفته بودند که برای زمین مسکن ملی با مشکل مواجه اند آیا این مشکل مرتفع شده است؟ با توجه  به تأیید حدود ۴۳۸۵ نفر برای داشتن مسکن ملی چرا فقط به ۵۹ نفر زمین داده شده و این یعنی حدود ۱.۳ درصد!

باتوجه به صحبتهای مدیران آبفا در شهرستان با احتساب احداث یک چاه دیگر در هفته دولت، اسدآباد دارای 23 چاه آب شرب شد و این درحالی است استاندار تعداد را 15 حلقه اعلام کرده! اینجاست که باید مسئولان بای پاسخ دهند که چرا در آمارها تناقض وجود دارد؟

و اما اگر این جلسه برای بررسی مشکلات و مصوبات سفر رئیس جمهور مربوط شهرستان بوده چرا به آنها پرداخته نشده است! از جمله آنها میتوان به موضوع عدم تکمیل کنارگذر، عدم روشنایی گردنه، عدم تکمیل استخر شنای شهید سلیمانی و استخر دانش آموزی، عدم تکمیل کتابخانه استاندارد، نبود معاینه فنی خودرو، عدم تکمیل مدرسه شهرک سیداحمد، عدم توجه به روستای پرجمعیت چنارسفلی، نبود کشتارگاه دام و طیور، عدم ساخت پارک بانوان، عدم تکمیل یادمان شهدای گمنام، دریافت اجاره بهای هنگفت از مستاجران و...  اشاره کرد.

و اما روی دیگر سخنم به آقای استاندار است؛ علی رغم آنکه در 17 مردادماه 1401 در مراسم خبرنگاران استانی بیان کرد که حساب خاصی را روی اصحاب رسانه باز کرده و این یک ظرفیت فاخر است، تراز خبرنگاران ما حائز اهمیت و قابل توجه است.، اعتقادش این است مدیران، خبرنگاران را در کنار خودشان داشته باشند از ظرفیت خبرنگاران استفاده شود، آنان صدای مردم به حساب می آیند اما امروز در دومین سفرش به اسدآباد بار دیگر شاهد بی توجهی به قشر خبرنگار مطالبه گر بودیم!
 
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal