آخرین اخبار

17. آبان 1401 - 14:02   |   کد مطلب: 43593
سردار رستعملی رفیعی خطاب به مردم که با سه گروه سلطنت طلبها، منافقین و ورشکسته های سیاسی تسویه حساب کنید و آنان را محاکمه کنید، گفت: امروز روز غدیر خم انقلاب اسلامی است و اگر غدیر انقلاب را چهره به چهره روایت نکنیم، قطع می‌شود، اینکه در خانه بنشینیم و غصه بخوریم، ماجرای غدیر انقلاب را به انحراف می برند، ملت ایران آمد سر امام به نیزه نرفت و شهید نشد، ملت ایران اجازه نمی دهد غدیر برافراشته انقلابش در سکوت و بی تفاوتی عده ای به فراموشی سپرده شود، پرچم غدیر انقلابتان را به دست بگیرید و بگوید مقتدریم، با قدرتیم و می‌توانیم همه حوزه‌ها را جبران کنیم و همه قله ها را فتح کنیم.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، سردار رستعملی رفیعی، فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در مراسم یادواره شهدای شهرک فرهنگیان شهر اسدآباد، شهدای حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ و حوادث اخیر که در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) شهرک فرهنگیان و شهرداری اسدآباد برگزار شد، با اشاره به ایثار و گذشت شهید همدانی در جبهه مقاومت، اظهار کرد: یک ساعت و نیم قبل از شهادت شهید حسین همدانی در خدمتش بودم، او در تشکیل نیروی مردمی بسیج در سوریه نقش آفرین بود.

 

با شهدا راهمان گم نمی‌شود

وی با اشاره به حوادث اخیر اغتشاشات در کشور، گفت: یکبار دیگر استان همدان و شهر اسدآباد را با وجود سردارانی چون قهاری و همدانی که سرآمد بودند، باید به رخ دشمنان کشید، چراکه آنان احمق اند، یادشان می‌رود تقدیرشان، اما ما با وجود این ستارگان به تعبیر رهبر معظم راه‌مان را گم نمی کنیم. 

 

 

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین با اشاره به وجود سرداری پرافتخار چون سردار سعید قهاری سعید در اسدآباد، گفت: روزی که دشمن تصور می‌کرد و می‌گفت سه روزه تهران را می‌گیرد، تصورش نمی رفت که شما چه جوانان سرداری داریم. در محاسباتشان اشتباه کردند.

 

 

هر محرم، صفر، غدیر و 13 آبان یک تاریخ جدید است

 وی با بیان اینکه ما هر محرم و صفر، هر غدیر و نیمه شعبان، هر 13 آبان‌مان یک تاریخ و مبدا جدید است و تکرار نیست، اذعان کرد: اگر عقل و هوشی از آنان که ما را رصد می‌کنند، بیایند 13 آبان ما را تجزیه و تحلیل کنند، چه تفاوتی 13 آبان امسال با سالهای گذشته داشت، آیا 13 آبان امسال مانند دیگر سالها بود؟ ملت تاریخ ساز ما خودجوش آمده بودند و از مسئولان مطالبه کردند که ما صبر و حوصله این اغتشاشات را نداریم و مماشات را تمام کنید. در واقع این راهپیمایی تکرار تاریخ نبود بلکه شروع دوباره تاریخ بود. البته ما شروع کننده در هر رویارویی با دشمن هستیم چراکه ما قوی هستیم.

 

 

بزودی، قدرت از آمریکا و غرب خانه تکانی خواهد کرد

رفیعی با اشاره به اینکه حضور مقتدرانه ایران در غرب آسیا برای تعریف همین نقشه قدرت دنیا بود و دشمنان می‌خواستند که در نقشه قدرت دنیا ایران در جای خود نباشد اما کور خوانده اند، تصریح کرد: تمام دشمنی آمریکا و غربی ها و جریان آل سعود با ایران بر سر این است که ایران و ملت ایرانی قدرتمند شده، آنان نگرانند البته که ما در آنجایی که باید قرار بگیریم، قرار داریم، منطقه قدرت حتما از آمریکا و غرب خانه تکانی خواهد کرد و بخشی از قدرت ما در آن منطقه ظهور خواهد کرد.

 

 

از نقطه ذلت به عزت رسیده ایم

وی خطاب به دانشجویان و جوانان، گفت: یکبار دیگر تاریخ صد ساله ملت ایران را بخوانید، ورود آمریکایی ها، روس ها و انگلیسی ها به ایران چگونه بود و چگونه ما را تهدید کردند، امروز همان قدرتها در صحنه درگیری و نبرد با ایران در کنار هم هستند، ما روسها در جنگ اوکراین هستند، همان امریکایی ها در حمایت اوکرایند، چه چیزی آنها را نگران کرده، می‌خواهند بدانند آیا ایران پهباد به روسیه داده است یا نه! که سرنوشت جنگ را تعیین خواهد کرد، ما از نقطه ذلت به نقطه عزیز و عزت آمده ایم.

 

 

آمدن به کف خیابان و آتش زدن سطل زباله و... برای مهار جهش پیشرفت ملت ایران است

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: سطل زباله آتش زدنها و مشتی جوان را به خیابان آوردنها برای همین بود که جهش پیشرفت شما را مهار کنند، جلوی نقش آفرینی و ایستادن شما در نقطه قدرت آفرین دنیا را بگیرند.

 

 

صاحب سفره عظمت ایران سیدالشهداست

وی افزود: دشمنان می خواهند تلافی اربعین حسینی را از شما بگیرند، چه نقشه ها کشیدند تا این رویداد بزرگ اربعین حسینی اتفاق نیفتاد، اما  21 میلیون نفر این عظمت را خلق کردند و به رخ جهانیان کشیدند، دشمن می‌خواست این محقق نشود و قدرت‌نمایی رخ ندهد. اما غافل از آنکه نقطه قدرت و اتصال ما سید الشهداست، میلیونها در کشور عراق کنار هم ایستادند و  احساس غربت نمی‌کردند چرا که صاحب این سفره سیدالشهداست و ما ملت امام حسین(ع) هستیم.

 

 

رفیعی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را کرد که شما را از عرصه بین المللی خارج کند و آبروی سیاسی نداشته باشید، افزود: دولت قبل را با برجام سرکار گذاشته بودند، اما از دل این ملت و با آرای این ملت رئیس جمهوری منتخب در میدان گفتگو حاضر شد و گفت برجام باشد اما همه برجام نیستند، تمام تلاش دشمن این بود که ما نتوانیم در شرق ارتباط برقرار کنیم، از شانگهای عبور کردیم و عضو ان شدیم، مقتدرانه ایستادیم و تعیین کننده بودیم و امریکا و غربی ها هیچ غلطی نکردند.

 

 

وی با اشاره به حضور غرورآفرین آقای رئیسی در سازمان ملل، گفت: رئیس جمهور وارد سازمان ملل شد و دقیقا" مثل شهید رجایی با سند روشن این ملت تروریسم دنیا را معرفی کرد و او را در خاک کشورش بی حیثیت کرد،  این دولت بدهی های دولت قبل را پرداخت کرد.

 

 

اجازه نمی‌دهیم دوران دهه 60 رقم بخورد

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین با اشاره به فعالیت پژواک و کومله در حوادث اخیر، گفت: دشمن با اردوکشی همه بازیگران و بازیکنان خود را به خط کرد و پژاک و کومله را سلاح و مهمات داد، موشک هدایت شونده داد و گفت در داخل ایران اختلاف است و به آن بزنید، و دوباره احمق ها راه 43 ساله را به عقب برگشتند، اما دیگر ما آدمهای آن دوران نیستیم و اجازه نمی‌دهیم که دوران دهه 60 رقم بخورد، این بار ما به سراغتان می آییم.

 

 

تکان بخورند چشمانشان را از حدقه بیرون می کشیم

وی خاطرنشان کرد: به فضل خدا با چشمان تیزبین حاجی زاده، قدرت میدانی اسماعیل قاانی مقابل آمریکا و همه قدرت نمایی های او می ایستیم و نگران نباشید هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، تکان بخورند چشمانشان را از حدقه بیرون می کشیم.

 

 

تسویه حساب با سلطنت طلبها را بخواهید آنان را نبخشید/خاک وطن فروشی در دوران سلطنت طلبها

رفیعی خطاب به مردم در باره سه گروهی باید با آنان تسویه حساب شود و آنها را محاکمه کنند، گفت: اولین گروهی که باید از قوه قضائیه بخواهید و آنان را نبخشید، سلطنت طلبها هستند، بیچاره های بازمانده محمدرضا شاه، آنان شعارشان این است که نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" کدام ایران؟ کدام خاک؟ خاک بر سرتان و خاک، روزی که حاکم این کشور را بود، خاکش را فروختید، وطن فروشی کردید، چگونه نگران وطنید؟ بحرین، هیرمند را کی بخشید و اگر تا الان مانده بودند یک منطقه از تهران هم نمانده بود. زمانی که محمدرضا شاه قدرت نظامی منطقه بود و برای جنگ با شوروی سابق از آمریکا را حمایت می‌کرد، خاک وطن را می فروختند. چه غلطی کردند، آیا اینها نگران خاک ایرانند؟!

 

 

26 هزار شهید برای استقلال کردستان دادیم/سردار قهاری برای حفظ ناموس کردستان شهید شد

وی ادامه داد: سلطنت طلبها می آیند و نگران دختر مسلمان ایرانی کرد سنی ما می‌شوند، جوانان ما باید سیاستهای غلط محمدرضا شاه را درباره کردستان بخوانند که چه بلایی بر سر کردستان آورده است! آن روز که کردستان در دست شما بود آواره شان کرده بدید، اما ما ملت چه کردیم، 26 هزار شهید تقدیم استقلال کردستان کرده ایم، مطالبه کنید و از دستگاه قضایی بخواهید که کومله را محاکمه کنند، بررسی کنید قهاری شما کجا و برای چه شهید شده است، غیر از این است که توسط همین پژواک شهید شد، غیر از این است که برای حفظ ناموس کردستان شهید شد، شما(کومله) آبروی بانوی کردستان را برده و آواره کرده بودید، حفاظت کردستان را ما انجام دادیم.

 

 

آرامش مناطق مرزی مرهون جمهوری اسلامی و حاکمان دینی است

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین با بیان اینکه مردم در مرزهای ایران در آرامش زندگی می‌کنند، افزود: این هزینه جمهوری اسلامی و حاکمان دینی ایران است. زمانی که به ایران تعرض شد هنر امام این بود که دین را به کمک ملت آورد، کدام شهید سابقه نظامی و آموزش نظامی دیده است، غیر از این بود که امام تربیت یافتگان مساجد و هیأت و روحانیت را وارد جنگ کرد و گفت به ایران تعرض شده و روز جبران وصیانت از این خاک است و به پا خواستیم و یک وجب خاک را به کسی ندادیم.

 

 

خانواده شهدای ترور به خط شوند و محاکمه منافقین، قاتلان شهیدشان را بخواهند

وی منافقین، قاتلین 17 هزار شهید ترور را گروه دومی دانست که باید به مردم به حسابشان برسند و خواستار محاکمه آنان از سوی دستگاه قضایی شوند، افزود: خانواده های شهدای تور این منطقه، فرزندان و همسران آنان را به خط کنید و طومار تهیه کنید تا از قاتلین شهدایشان شکایت کنند، و بگویند قاتلین شهدایمان را به ما برگردانید، قوه قضائیه را به ستوه در آورید و از آنان مطالبه کنید.

 

 

رفیعی تأکید کرد: امروز جای جلاد و شهید را عوض کردند و اینها نگران حجاب اجباری هستند، چه حجابی کدام اجبار! عجب غلطی می کنند.

 

 

اینکه بنشینیم و فضای مجازی را ببینیم و غصه بخوریم، بی فایده است/نگذارید ماجرای غدیر انقلاب تان به فراموشی سپرده شود

وی با بیان اینکه امروز روز غدیر خم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر غدیر انقلاب را زبان به زبان چهره به چهره روایت نکنیم، قطع می‌شود، در خانه بنشینیم و غصه بخوریم، ماجرای غدیر انقلاب تان را منحرف می‌کنند، تجربه داریم؛ ملت ایران آمد سر امام به نیزه نرفت و شهید نشد، ملت ایران اجازه نمی دهد غدیر برافراشته انقلابش در سکوت و بی تفاوتی عده ای به فراموشی سپرده شود، پرچم غدیر انقلابتان را به دست بگیرید و بگوید مقتدریم، با قدرتیم و می‌توانیم همه حوزه ها را جبران کنیم و همه قله‌ها را فتح کنیم.

 

 

یک سؤال از ورشکسته های سیاسی: چرا در تب و تاب فتنه‌ها برند می‌شوید

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گروه سوم که مردم باید از آنان شاکی شوند، ورشکستگان سیاسی است که نه تعلق خاطری به آن نداریم و نه کینه ای و نه نامی از آنان می‌بریم، اما از آنان سؤال می‌کنیم که چه می‌شود، در تیر و تاب فتنه شما برند می شوید، زمانی که دولت در دستان تان بود چه غلطی می کردید، مگر نمی‌گفتند اگر برجام را امضا نکنید خبری از واکسن نیست، امروز دوباره به میدان آمدند و حرف کهنه می زنند، آنان رفراندوم می خواهند، رفراندوم حقیقی را نمی‌بینند، یک عده ای هم در خارج مرزها  انتخاباتی حرف از رفراندوم می‌زنند که هنوز در کشورشان تفاوت صندوق رأی را با صندوق میوه را نمی دانند،  انتخاباتی در آنجا برگزار نمی‌شود، آنها برای ما از انتخابات سخن می گویند. به آنان بگوید و سؤال کنید که لخت شدن دختر مظلوم منحرف ما در کف خیابان خوب است، راست می گویی دختر خودت را بیاور، از مردم ما مایه می گذارید چرا خودتان در پستوهایید.!

 

 

مسئولان با خدمت بی منت امید را به مردم دهند

وی یادآور شد: این حوادث از سر کشور رفع می‌شود، وظیفه خودمان را می شناسیم و در صحنه ماندن است، هرگز ناامید نمی‌شویم که شهید سلیمانی گفت نترسید و نترسیم و نترسانیم، دستمان پر است، رهبر معظم فرمود که خدمت به بی منت به مردم داشته باشید، مردم را امیدوار کنید، آمریکا ناامید می شود، و مردم با انگیزه کنیم، آمریکا بی انگیزه و بی نشاط می شود، هرچه هست در دنیای دریایی مردم است.

 

 

با افتخار از امام خود نام ببریم

رفیعی افزود: متأسفانه بعضی مواقع به مسئولیت های خود عمل نمی‌کنیم، همه ما، چه مردم و چه مسئولین چه ما در سپاه، به میدان بیایید و از انقلاب با اقتدار دفاع کنید، از امامتان با افتخار نام ببرید. از شهیدانتان تجلیل و تکریم کنید تا یادشان در دل و ذهنمان بماند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal