آخرین اخبار

3. اسفند 1401 - 17:04   |   کد مطلب: 44498
سردار محمدحسین رجبی با بیان اینکه شهید قهاری‌ها به ما درس با ولایت بودن و خدمت به مردم را داده‌ و همین را از ما می‌خواهند، گفت: ملتی به این خوبی داریم که علی‌رغم کمبودها پای انقلاب و نظام می‌ایستند و یوم‌الله غرورآفرین می سازند، حال وظیفه ما مسئولین خدمت به آنان است، هر جا از دست‌تان بر نمی‌آید، صادقانه به مردم بگویید.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار محمدحسین رجبی، مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در شانزدهمین مراسم سالگرد شهادت سردار شهید سعید قهاری‌سعید در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد، شهیدان بروجردی، شوشتری و قهاری را از مظلوم‌ترین شهدا خواند و گفت: مدت مدیدی در خدمت این شهید بودم و چیزهایی خوبی از او یاد گرفتم.

شهید قهاری از مظلوم‌ترین شهدا
وی با اشاره به خصوصیات ویژه شهید قهاری‌سعید، گفت: او به معنای کامل و تعریف قرآن، فردی مؤمن، متقی و پرهیزگار بود و در شرایط سخت مجاهد فی‌سبیل الله بود، البته که او به غایت صبور بود و آستانه صبر و تحملش از بسیاری رزمندگان بیشتر بود.

قهاری، مردی شجاع، خوش اخلاق و با درایت و عملگرا
مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران شهید قهاری‌سعید را مردی خوش اخلاق خواند و گفت: او در جابی که باید حرف می‌زد محکم اما با اخلاق خوش و خوب حرف می‌زد و مردمدار بود‌.

 

وی با بیان اینکه سردار قهاری به غایت شجاع بود و نه در حد حرف بلکه در میدان نبرد و عملگرا بود، افزود: امروز خیلی‌ها حرف می‌زنند اما عمل ندارند، درحالی شهید قهاری مرد عمل بود.

او معلمی با اخلاق بود
رجبی با اشاره به خاطراتی از شهید قهاری، تصریح کرد: او یک معلم کامل و به تمام معنا با اخلاق بود.

 

 وی بار دیگر به ویژگی شجاعت او تأکید کرد و گفت: توفیق الیاسی یکی از افراد اثرگذار ضد انقلاب در گروهک کومله بود که شهید قهاری با درایت، شجاعت و خلاقیت او را دستگیر کرد.

مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران خطاب و خواهران و برادران حاضر در مراسم، گفت: تجسم و تصور کنید که شهید قهاری از ما چه می‌خواهد و آیا غیر از این است که او شهید زنده است و از ما می‌خواهد با ولایت باشیم، آن هم نه در حرف بلکه در عمل.

فرمان رهبری وظیفه همگان است
وی خطاب به مسئولین، روحانیون، معلمان، نخبگان و سپاهیان گفت: هر کسی در وسع و توان و ظرفیت خود در تحقق فرمان رهبری که همان جهاد تبیین است، وظیفه دارد.

رجبی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب این روزها خود با برگزاری جلسات مختلف با اقشار مختلف، جهاد تبیین می کند و به مسائل و موضوعات مختلف می‌پردازد، افزود: حال که در یک جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن قرار گرفته‌ایم و امریکا هم در رأس قرار دارد و وظایاف کشورها را تعیین می‌کند و با دروغ، جهل و تهیج احساسات مردم حرف می‌زنند ، آیا ما در این زمینه وظیفه نداریم مقابل آنان بایستیم؟

دشمن با تهیج احساسات مردم و دروغ پردازی نظام را هدف گرفته
وی با اذعان اینکه در این جهاد خوب وارد نشدیم و وقتی آن جوان که با تبلیغات سؤ دشمن به خیابان می‌آید، خبر ندارد،  مسئول چه کار می‌کند، خاطرنشان کرد: متأسفانه آسیب شناسی در کار ما نیست.

مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به حماسه آفرینی مردم در 22 بهمن، گفت: ملتی به خوبی داریم که علی رغم کمبودها پای انقلاب و نظام می‌ایستند و یوم‌الله غرورآفرین می سازند.

وی بنا به فرمایش رهبری بهترین راه مبارزه با امریکا را خدمت به مردم دانست و افزود: مسئولین به مردم خدمت کنند و هر جا از دستشان بر نمی آید، صادقانه به مردم بگویند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal