آخرین اخبار

8. اسفند 1401 - 22:04   |   کد مطلب: 44548
امروز ستاد تنظیم بازار در اسدآباد با اعلام برخی از اقلام و کالاهای اساسی شب عید از سوی فرماندار برگزار شد اما مردم از روند نظارت بر قیمت اجناس گلایه دارند.

به گزارش آوای سیدجمال، براساس آنچه در یکی از رسانه‌های استان همدان منتشر شده، حسینعلی شرکایی، فرماندار اسدآباد در جلسه تنظیم بازار این شهرستان اعلام کرده:  ۶۰ تن برنج هندی، ۶ تن گوشت منجمد قرمز و ۱۰ تن مرغ منجمد در بازار شهرستان در مراکز اعلام شده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال توزیع است.
همچنین وی عنوان کرده از ۶۰ تن برنج سهمیه ای ۳۹ تن در روستا‌ها توزیع می‌شود.

وی ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش را نیز به بعد از عید نوروز محول کرده است!.

حال چند نکته پیرامون جلسه ستاد تنظیم بازار اسدآباد خطاب به آقای فرماندار:

همان‌گونه که از نام این ستاد پیداست باید تنظیم بازار باشد، متأسفانه به لیل نبود و یا کم بودن نظارت ها بازار شهر اسدآباد تنظیم نیست! و هرکسی به نرخی جنس می‌فروشد و نان می‌خورد و این نشان می‌دهد که اگرچه شاید وضعیت بازار در سطح کشور نابسامان است اما نظارت‌ها یا نیست یا بسیار کم است.

اینجاست که بار دیگر پیشنهاد می‌کنیم از ظرفیت رؤسا و کارکنان اداراتی که تقریبا" کار زیادی در اداره ندارند، بهره بگیرید و برای امر نظارت بر بازار بسیج شوند.

اینکه اعلام کردید کالاهای سهمیه ای چون برنج، گوشت و مرغ در حال توزیع است، مشخصا" بفرمایید که در کدام نقاط شهر  به فروش می‌رسد؟

و اما نکته دیگر اینکه آیا قیمت این کالاها نسبت به آنچه در بازار است، متفاوت است یا قیمت مصوب است!؟ که اگر قیمت مصوب باشد ضمن اعلام قیمت باید نظارت بر فروش آن‌ها هم بیشتر باشد چرا که تخلفات گرانفروشی در این زمینه بسیار است.

و اما بازار اسدآباد که تقریبا" از میدان امام(ره) به میدان غدیر(ساعت) و میدان غدیر(ساعت) به سمت خیابان 15 خرداد ختم می‌شود و بیشترین ترافیک و شلوغی را در ایام پایانی سال و در آستانه نوروز به خود اختصاص می دهد، حال انتظار می‌رود برای کاهش ترافیک هرچه سریعتر تصمیماتی اتخاذ شود.

و اما ساماندهی وانت بارها که چند سالی است مسئولان در اتخاذ تصمیم و سامان دادن به آن درجا می‌زنند و امسال هم به بعداز عید نوروز محول شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal