آخرین اخبار

14. اسفند 1401 - 11:49   |   کد مطلب: 44591
ضمن تقدیر از مسئولان راهداری برای کاهش تصادفات در گردنه اسدآباد با اصلاح، تعریض و ایمن‌سازی این مسیر، به اطلاع می‌رساند هنوز برخی از نقاط این گردنه یا علی رغم وجود روشنایی‌ها خاموش است و یا در کل چراغ روشنایی ندارد.

به گزارش آوای سیدجمال، بنا به گزارش یکی از رسانه‌های استان همدان، همزمان با سراسر کشور ۳۵۰ طرح اصلاح، ایمن سازی و رفع نقاط پر تصادف راه‌های کشور به شکل ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر راه و شهرسازی به  بهره برداری رسید که یکی از این طرح‌ها مربوط به جاده گردنه اسدآباد در استان همدان بود.
مدیرکل راهداری استان همدان اعلام کرده که نیوجرسی، روشنایی و روکش آسفالت گردنه اسدآباد به طول ۱۴ کیلومتر و تعریض به منظور ایمن سازی ۱۵ دستگاه پل به عنوان یک محور راهبردی انجام و مورد بهره‌برداری قرار گرفته.

یک تقدیر و چند نکته پیرامون موضوع افتتاح طرح ایمن سازی گردنه اسدآباد که می طلبد مسئولان شهرستانی و استانی به آن توجه داشته باشند.

ضمن تقدیر از مسئولان راهداری برای کاهش تصادفات در ایمن سازی این مسیر، به اطلاع می‌رساند دقیقا" از تابلویی که 5 کیلومتر بتا ورودی شهر اسدآباد را نمایش می‌دهد، روشنایی‌ها خاموش و در برخی از نقاط دیگر در کل روشنایی نصب نشده است و خطر تصادفات رخ به رخ را زیادتر کرده است.

 

انتظار می‌رود که هرچه زودتر نسبت به نصب و البته روشن شدن قسمهای خاموش گردنه اقدام شود.

 

و اما یکی دیگر از مطالبات مردم در این گردنه، آسفالت ریزی مناسب است که در برخی از نقاط هنوز آسفالت ریزی انجام نشده و انتظار می‌رود با مساعد شدن هوا و در آستانه نوروز آسفالت‌ریزی هرچه سریعتر انجام بپذیرد.
گردنه اسدآباد بنا به گفته مدیرکل راهداری استان جزو یکی از کریدور‌های ده گانه اصلی کشور است که موجب ارتباط مرکز ایران با استان‌های غربی و کشور‌های همسایه غرب شده و به نوعی موقعیت بسیار مهمی دارد./عصر همدان

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal