آخرین اخبار

4. شهريور 1401 - 22:07   |   کد مطلب: 43107
بّا توجه به تردد بسیاری از زائران حسینی در رفت و برگشت از اسدآباد به کربلای معلی هنوز خبری نمادهای اربعین حسینی و پایان کار ایمن سازی گردنه اسدآباد نیست.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال،  امروز در حالی که در حال عبور از گردنه اسدآباد بودم، شاهد تعطیلی کار سازمان راهداری در امر تعریض جاده، انتقال روشنایی از حاشیه به وسط جاده، آسفالت‌ریزی و خط کشی جاده بودم این درحالی است که تا چند روز آینده هزاران زائر از این گردنه به سمت کربلای معلی عبور خواهند کرد.
️حال سؤال اینجاست که آیا مسئولان نظارتی بر این امر دارند که حداقل کار ایمن سازی گردنه را به جایی برسانند که کمتر شاهد تصادفات باشیم.

️این شهر که قدمگاه هزاران زائر حسینی در رفت و  برگشت خواهد بود، می‌طلبد که سیمای آن از گردنه تا خروجی شهر به خود نمایی از اربعین را بگیرد و در این زمینه پیشنهاد می شود پرچم های سیاه و سبز و البته شعار لبیک یاحسین(ع) و خوش آمدگویی به زائران نصب شود.

️و اما پیشنهاد دیگری برای مسئولان که تمثال مبارک شهدای شهرستان اسدآباد به خصوص شهیدان شاخص سال به نام شهیدان عبدکوند ، سرداران به نام و خلبانان شهید را در گردنه تا خروجی شهر نصب کنید باشد که این اتفاق کم نظیر در راستای فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهر شهیدپروری چون سیدجمال الدین اسدآبادی باشد.

️اگرچه در ابتدای ورودی بلوار حمزه ای شهر اسدآباد تمثال مبارک دو شهید نصب شده اما هم رنگ و روی بنرها آنها و هم یکی از آنها پاره شده است که میطلبد مسئولان اقدام کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal