آخرین اخبار

11. تير 1402 - 10:13   |   کد مطلب: 45427
اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد همچنان با سرپرست اداره می‌شود، در حالی که شرایط اقتصادی امروز با وجود رئیس در این دستگاه اجرایی مهم و اثرگذار اقتصادی بهتر می‌تواند قدرت و اختیار تصمیم‌گیری، انگیزه و اطاعت‌پذیری کارکنان از او را بیشتر و در حل بسیاری از مشکات کمک کند.

به گزارش آوای سیدجمال، با شکل‌گیری وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هدف کوچک‌سازی دولت و به هم پیوستن وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن در سال 90، به تبع در مراکز استان و شهرستان‌ها نیز اداره‌ای با عنوان «صنعت، معدن و تجارت» ایجاد شد.

 

این وزارتخانه وظایف متعددی را در زمینه‌های مختلف بر عهده دارد که به تبع اداره زیر مجموعه این وزارتخانه نیز در شهرستان‌ها دارای وظایف رسیدگی در بخش‌های بازرگانی داخلی و خارجی، تولیدات صنعتی، معدن و اصناف دارد.

 

اسدآباد، بکی از شهرستان‌های استان همدان دارای اداره صنعت، معدن و نظارت است که چندماهی با وجود سرپرست اداره می‌شود.

 

این درحالی است که در شهرستان اسدآباد بسیاری معادن، واحدهای صنفی، واحدهای صنعتی وجود دارد که برخی از آن‌ها به دلیل وجود مشکلات غیر فعال و یا نیمه فعال هستند و وجود رئیس در یک اداره مهم می‌تواند به لحاظ رسیدگی و نظارتی کمک زیادی در فعال‌سازی این واحدها و رشد اقتصادی کند.

 

اگرچه این اداره هم اکنون دارای سرپرست است اما در شرایط اقتصادی امروز وجود رئیس در این دستگاه اجرایی مهم و اثرگذار اقتصادی بهتر می‌تواند قدرت و اختیار تصمیم‌گیری، انگیزه و اطاعت‌پذیری کارکنان از او را بیشتر و در حل بسیاری از مشکات کمک کند.

 

بنابراین باتوجه به شعار امسال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» و وجود بسیاری از مشکلات در زمینه گرانی اقلام و اجناس و کالاها، و عدم نظارت کافی می طلبد که هرچه زودتر این اداره سرپرست و سامان یابد و از اداره یتیم‌وارانه درآید.

 

امروز اگر سری به بازار اقلام و کالا در سطح شهرستان بزنید، نبود نظارت کامل و وافی را در بازار شاهد خواهید بود و مردم از این وضعیت ناراضی هستند، بنابراین می‌طلبد مسئولان بالادستی از جمله فرماندار و نماینده مردم در مجلس در این زمینه بیش از پیش توجه کنند و این اداره را با مطالبه از استان سر و سامان دهند.
انتهای پیام/ن 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal