آخرین اخبار

7. آذر 1402 - 22:15   |   کد مطلب: 46750
علی‌رغم ادعاهای مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر عمدی نبودن تغییر اسم استخر شهید سلیمانی، تصاویر تبلیغات نصب شده در سطح شهر، خلاف این ادعا را ثابت می‌کند و می‌طلبد مسئولان به جای سکوت و اینگونه‌ پاسخ‌ها در حق شهدای مدافع حرم خیانت نکنند..

به گزارش خبرنگار اجتماعی ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، در پی مطالبه‌گری رسانه در خصوص تغییر نام «استخر شنای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» به نام آزادی از مدیرکل ورزش و امور جوانان برای پاسخگویی به این مطالبه، وی اظهاراتی را از طریق پیام‌رسان‌هایی در فضای مجازی منتشر کرده است که ضمن انتشار این مطالب چند موضوع را پیرامون این پاسخگویی مطرح می‌کنیم.

علی حقیقی، مدیرکل ورزش و امور جوانان استان همدان در خصوص تعویض تابلو استخر شهید سلیمانی اسدآباد با این عنوان که برخورد قاطع با بهره‌بردار استخر شهید سلیمانی اسدآباد صورت می‌گیرد، البته عمدی در کار نبوده است، گفته است: این امر در راستای زیباسازی مجموعه بهره‌بردار استخر اقدام به نصب تابلو روان نموده و با توجه به اینکه مجموعه مربوطه از گذشته به نام آزادی بوده سهوا از نام آزادی در تابلو روان استفاده می‌شود.

 

وی همچنین گفته: با آگاهی از این موضوع عصر امروز اکیپی از اداره کل متشکل از مسئول حراست و مدیر دفتر فنی به اسدآباد اعزام شدند و بررسی لازم صورت گرفت و مشخص شد عمدی در کار نبوده ولی تذکر جدی به بهره بردار استخر داده شد.

 

حال چند نکته پیرامون پاسخ مدیرکل ورزش و امور جوانان استان همدان مطرح می‌کنیم:

 

علی‌رغم ادعاهای مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر عمدی نبودن تغییر اسم استخر شهید سلیمانی، تصاویر تبلیغات نصب شده در سطح شهر، خلاف این ادعا را ثابت می‌کند.

 

بنرهای تبلیغی این استخر در سطح شهر اسدآباد که در چند هفته اخیر نصب شده، نشان می‌دهد در غفلت و بی‌خبری مدیر ورزش و جوانان در شهرستان اسدآباد، یا شاید هم همراهی آن‌ها،عامدانه نام استخر تغییر یافته است.

 

بعد از مطالبه‌گری صورت گرفته نیز آنقدر سراسیمه و با عجله سعی در ماست مالی کردن ماجرا داشته‌اند که فراموش کرده‌اند عنوان «شهید» را برای سردار دل‌ها در تابلو روان بیاورند.

 

آقای مدیرکل، آقای استاندار و آقای فرماندار، باور کنید سکوت شما در برابر این اقدام عامدانه و توجیهات پس از آن، خیانت به خون شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم است.

 

البته انتظار می‌رود آقای دادستان در این مسئله ورود و برخورد قاطعانه‌ با این اقدام عامدانه و نابخردانه را داشته باشند.

 

«استخر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» یکی از مکان‌های پرچالش و ماجرای سریالی است که در بهمن سال 1398 در دوره یکی از نمایندگان ادوار مجلس یکبار و بار دیگر در دوره نماینده فعلی مجلس در خرداد سال  1402 به افتتاح رسید و این بار هم ماجرای تغییر نام آن به نام آزادی و توجیه مسئولان به جای پاسخگوی در برابر این اقدام سریالی شده است.
انتهای پیام/ن
 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

واقعا جای تاسفه روی دشمنان شهید سلیمانی رو سفید کردید

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal