آخرین اخبار

11. آذر 1402 - 12:58   |   کد مطلب: 46781
بعداز چند سال مطالبه‌گری اهالی منطقه‌ای در شهر اسدآباد؛
قصه کفشی که خون به جگر شد
یکی از شهروندان اسدآبادی در منطقه خیابان ۱۵ خرداد با ارسال عکسی از کفش‌هایش، از خستگی در راه مطالبه‌گری و بی‌توجهی مسئولان این شهر در پاسخگویی و عمل به وظیفه‌شان اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» امروز در بخش «پیام مردم» این رسانه مردمی، شهروندی با ارسال عکسی از یک جفت کفش پاره از خستگی راه مطالبه‌گری از مسئولان این شهر خبر داده و نوشته است: «کفشم در راه پیگیری مطالبات محله از مسئولان محترم شهر از فرمانداری گرفته تا شهرداری و شورای شهر و سایر  ادارات بالاخره پاره شد و هیچکدام از مسئولان بزرگوار شهرستان پاسخگوی این مطالبات نشدند، به پیگیری مطالبات محله خود خاتمه می‌دهم».

این «پیام مردم» خبرنگار ما را بر آن داشت تا بار دیگر زبان گویای مطالبات عمومی این شهروند و محله‌اش شود تا شاید مسئولان گامی در راستای حل این مشکلات و مطالبات بردارند.

 

یدالله پاشاپور که از اهالی منطقه خیابان ۱۵ خرداد شهر اسدآباد است، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با برشمردن مطالبات این منطقه، گفت: یکی از مطالبات ما، با توجه به جمعیت زیادی که در آن ساکن هستند، نبود تاکسی و ایستگاه تاکسی است که می‌ط‌لبد شهرداری در این زمینه با اختصاص تاکسی و نصب دو ایستگاه تاکسی در این خیابان اقدام کند.

 

وی یکی از مشکلات عدیده‌ منطقه خیابان ۱۵ خرداد و پیاده‌روهای آن را چاله و چوله‌های آن دانست و گفت: پیاده‌رو این خیابان از مسیر مسجد فاطمه زهرا(س) تا میدان آزادگان نیاز به موزائیک فرش دارد که متأسفانه اقدامی صورت نگرفته است.

 

این شهروند اسدآبادی با اشاره به وجود نمایشگاه‌های زیاد اتومبیل در خیابان ۱۵ خرداد و پارک وسایل نقلیه در پیاده‌رو، گفت: باید برای جلوگیری از پارک ماشین در پیاده‌رو این خیابان نمایشگاه‌داران ساماندهی شوند.

 

وی وجود عابر بانک و لکه‌گیری آسفالت کوچه‌های شهید نظری و سایر کوچه‌های ملت ۱-۲-۴ را از دیگر مطالبات این منطقه خواند و گفت: برخی پیاده‌روهای خیابان ۱۵ خرداد بعداز چندین سال هنوز خاکی و بدون آسفالت است، لطفاً به مسئولان بگویید این منطقه هم جزء شهر است، درخواست اهالی این منطقه یک سال پیش مکتوب به فرمانداری شهرستان و شهرداری تقدیم شده اما تا به حال هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

لازم به ذکر است یک سال پیش در مردادماه نیز خبرنگار ما تعداد زیادی از مطالبات را در گزارشی با عنوان «اهالی منطقه خیابان‌ 15 خرداد شهر اسدآباد مطالبه کردند» مطالبه‌گری کرده است و گویا مسئولان هیچ اقدامی علیرغم پیگیری‌های مستمر انجام ندادند.

خیابان ۱۵ خرداد یکی از خیابان‌های شهر اسدآباد، نامش برگرفته از قیام خونین 15 خرداد و در راستای زنده نگه داشتن شهدای ۱۵ خرداد است که بیشتر تردد مسافران و مردم در این نقطه شهری است و می‌طلبد شورا و شهرداری نسبت به مطالبات آن هرچه سریعتر اقدام کنند.
 انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal