آخرین اخبار

17. آذر 1394 - 22:57   |   کد مطلب: 29573
طیب‌نیا با اشاره به روند نزولی نرخ تورم در 2 سال اخیر، گفت: نرخ تورم نقطه به نقطه در آذرماه و حداکثر دی‌ماه تک رقمی خواهد شد و این شرایط یکی از موانع توسعه بیمه‌های زندگی را رفع می‌کند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از

سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر اقتصاد از حذف مالیات بر ارزش افزوده صنعت بیمه در اصلاحیه قانون خبر داد و گفت: به رغم اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی صنعت بیمه هنوز با شرایط رقابتی فاصله دارد.

به گزارش فارس، علی طیب‌نیا در بیست و دومین همایش بیمه و توسعه با بیان اینکه منابع مالی که در صنعت بیمه تجهیز می‌شود به رشد اقتصادی و تشکیل سرمایه کمک می‌کند، اظهار داشت: مدیریت صحیح صنعت بیمه می‌تواند امنیت لازم برای فعالیت‌های اقتصادی و رفاه اجتماعی به وجود بیاورد و اگر مقایسه‌ای بین رشد صنعت بیمه در ایران و سایر کشورها داشته باشیم به این نتیجه می‌رسیم که با وجود رشد صنعت در سال‌های اخیر هنوز با مقیاس‌های جهانی فاصله داریم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه سهم بیمه‌ها در درآمد جهانی 6.2 شده است، گفت: سهم صنعت بیمه از تولید ناخالص داخلی ایران 1.9 درصد است که نشان‌دهنده شکاف بزرگ بین رشد صنعت بیمه ایران و جهان است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal