آخرین اخبار

4. مرداد 1394 - 16:42   |   کد مطلب: 27952
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای اسدآباد با اشاره به اخذ مجوز ایجاد 5 رشته برق صنعتی، تأسیسات الکتریکی، جوشکاری، مکانیکی و متالوژی در دانشگاه علمی و کابردی فنی و حرفه ای اسدآباد از آغاز ثبت نام در این رشته ها خبر داد

به گزارش آوای سیدجمال، یعقوب فشخورانی در گفتگو با خبرنگار ما از اخذ مجوز ایجاد پنج رشته در دانشگاه علمی و کاربردی فنی و حرفه‌ای اسدآباد خبر داد و گفت: این رشته‌ها شامل برق صنعتی، تأسیسات الکتریکی، جوشکاری، مکانیکی و متالوژی است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه در پنج رشته در مهرماه امسال دانشجو می‌پذیرد، افزود: ثبت‌نام در این رشته‌ها از هفتم تا 14 مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش کشور خواهد بود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای اسدآباد یادآور شد: شرکت در این رشته فقط با ثبت‌نام و بدون آزمون است که علاقمندان می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و مدرک کاردانی که مورد تأیید وزرات علوم است، را با مهارت آموزشی از فنی و حرفه‌ای دریافت کنند.

وی با بیان اینکه هزار و 200 نفر در  آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای شرکت داشتند،بیان داشت: این تعداد افراد جزء کارآموزان مراکز فنی و حرفه‌ای خواهران و برداران بودند.

فشخورانی  افزود: در طی چهار ماهه نخست امسال 192 هزار ساعت آموزش به بیش از هزار نفر انجام شده است و سال گذشته نیز دو هزار و 700 نفر در رشته‌های این مراکز آموزش داده شدن که امیدواریم با افزایش و تنوع در رشته‌ها  آموزش افراد در سال‌جاری بیشتر شود.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal