آخرین اخبار

8. مرداد 1394 - 17:25   |   کد مطلب: 27963
مدیرعامل شرکت مارال فروز غرب با اشاره به اینکه نیروهای مورد نیاز کارخانه صنایع تبدیلی اسدآباد از طریق آزمون و مصاحبه پذیرفته شده اند، گفت: این کارخانه در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از تسنیم، حسن کردکتولی در مورد آخرین وضعیت کارخانه صنایع تبدیلی مارال فروز غرب اظهار داشت: به دنبال این هستیم تا این واحد بزرگ صنعتی تا 10 تیرماه به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه برای احداث کارخانه مشکلاتی در پیش روی ما قرار داشت، بیان کرد: تمامی موانع و مشکلات به کمک مسئولین ارشد استان و شهرستان برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت مارال فروز غرب با اشاره به اینکه تاکنون 22 میلیارد تومان در این واحد تولیدی سرمایه گذاری شده است، تصریح کرد: در فاز اول یکصد نفر از نیروهای بومی شهرستان در بخش‌های مختلف این کارخانه مشغول به کار می‌شوند و در فاز دوم 200 نیروی دیگر به این مجموعه اضافه می‌شوند.

وی با اعلام اینکه در فاز اول این کارخانه تنها تولید رب گوجه فرنگی به بهره‌برداری می رسد، تصریح کرد: در فاز دوم، تولید محصولات کنسروی غیر گوشتی به بهره‌برداری می رسد.

کردکتولی با اشاره به اینکه فاز دوم این کارخانه نیز تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد، افزود: بازار فروش محصولات کارخانه صنایع تبدیلی اسداباد به صورت داخلی و بخشی نیز به خارج از کشور صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه فاز اول این کارخانه دارای پیشرفت فیزیکی 90 درصدی است، بیان کرد: فاز اول کارخانه ظرفیت روزانه هزار و 500 تن گوجه فرنگی دارد و به تدریج این مجموعه بالغ بر 80 نوع انواع محصولات کنسروی غیرگوشتی را تولید می کند.

مدیرعامل شرکت مارال فروز غرب با بیان اینکه برای مصرف آب برنامه ویژه ای داریم، گفت: برای مثال برای سال آینده به کمک جهادکشاورزی بزرهای صنعتی گوجه فرنگی را وارد می کنیم که نیاز کمتری به آب داشته باشد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal