آخرین اخبار

9. مرداد 1394 - 10:38   |   کد مطلب: 27970
مدير آب و فاضلاب روستايي اسدآباد:
14 حلقه چاه در اسدآباد خشك شد / آبرساني سيار به 3 روستا
مدير آب و فاضلاب روستايي اسدآباد از آبرساني سيار به سه روستا در اسدآباد خبر داد و گفت: در سه سال گذشته 14 حلقه چاه در اسدآباد خشك شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از هگمتانه، احد احدي‌ايمان، با اشاره به روند خشكسالي چاه‌ها در دو سال اخير، اظهار كرد: در سه سال گذشته 14 حلقه چاه در اسدآباد خشك شده است.
وي تصريح كرد: با توجه به منابع اعتباري موجود، سعي بر حركت به سمت تأمين آب حركت كرديم تا مشكل اهالي روستا در تأمين آب كاهش يابد.
مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان اسدآباد با بيان اينكه اسدآباد نسبت به ساير شهرستان‌ها مشكل كمتري دارد، افزود: تنها سه روستا در اين شهرستان آبرساني سيار مي‌شود كه با توجه به شرايط، اين تعداد روستا نيز متغير است.
وي با اشاره به برگزاري جلسات اطلاع‌رساني در شهرستان اسدآباد يادآور شد: بر اين اساس با اعضاي شوراي روستا، دهياران و بهورزان روستا جلساتي براي تأكيد بر امر صرفه‌جويي و مديريت مصرف برگزار شده است.
احدي‌ در ادامه با بيان اينكه اسدآباد بيشترين ميزان مجتمع آبرساني را دارد، افزود: 10 مجتمع آبرساني در اين شهرستان وجود دارد.
وي بيان كرد: چهار مجتمع آبرساني در اين شهرستان به بهره‌برداري رسيده و 6 مجتمع ديگر نيازمند تخصيص 10 ميليارد تومان اعتبار است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal