آخرین اخبار

11. مرداد 1394 - 11:45   |   کد مطلب: 27990
مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات اسدآباد:
سهم استان همدان در ساخت صحن حضرت زهرا(س) 120 خشت طلا است
مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات در اسدآباد گفت: یکی از پروژه های مهم این ستاد ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف است که با 24 هزار خشت طلا ساخته می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، سلطان‌علی هادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سهم استان همدان در بازسازی صحن حضرت زهرا(س) 120 خشت طلا است که هر کس در ساخت یک خشت کمک کند، نام او را در پائین خشت حک خواهند کرد.
وی با بیان اینکه بعد از سقوط رژیم صدام ملعون، برای بازسازی صحن امامان معصوم(ع) در عراق و سوریه، ستادی با عنوان ستاد بازسازی عتبات و عالیات در کشور ایران تشکیل شده، اظهار داشت: این ستاد از سال 83 آغاز به کار کرده است.
وی با بیان اینکه همزمان با تشکیل ستاد بازسازی عتبات و عالیات در کشور، این ستاد در شهرستان اسدآباد نیز اقدام به فعالیت کرده، افزود: مشارکت مردم این شهر در بازسازی عتبات بینظیر است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات در اسدآباد با بیان اینکه دو پروژه مهم در دستور کار ستاد بازسازی عتبات و عالیات است، گفت: یکی از پروژه ها صحن حضرت زهرا(س) در نجف است که قرار است با 24 هزار خشت طلا ساخته شود.
وی ادامه داد: سهم استان همدان در بازسازی صحن حضرت زهرا(س) 120 خشت طلا است که هر قیمت خشت دو میلیون و 150 هزار تومان است و هر کس در ساخت یک خشت کمک کند، نام او را در پائین خشت حک خواهند کرد.
هادی با بیان اینکه از زمان تشکیل ستاد بازسازی عتبات و عالیات در اسدآباد حدود یک کیلو و نیم طلا و مبلغ 250 میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری شده است، افزود: سال گذشته نیز مبلغ 14 میلیون تومان پول و 85 گرم طلا جمع‌آوری شده است.
وی از تشکیل ستادهایی در روستاهای بزرگ شهرستان از جمله چنارعلیا، مزرعه بید، جنت آباد و موسی آباد خبر داد و گفت: برای هر کدام از این ستادها مسئولی انتخاب و حکم برای آنان صادر کرده ایم.
مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات در اسدآباد یاداور شد: دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها در جذب مشارکت‌های مردمی و سهمیه محول شده امسال به شهرستان کمک شایانی را  میتوانند داشته باشند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: از طریق فرمانداری با ارسال نامه ای به ادارات رابط هایی نیز در ادارات برای ستاد بازسازی عتبات و عالیات انتخاب کرده ایم.
هادی، با اشاره به اینکه شهر اسدآباد در مسیر راه کربلا قرار گرفته است، گفت: سالانه بسیاری از مردم از این مسیر به سمت حرم امام حسین(ع) با پای پیاده راهی می‌شوند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal