آخرین اخبار

16. مرداد 1394 - 8:16   |   کد مطلب: 28046
خداوند عزو جل را شکر می کنم که مرا از فیوضات شهادت بی بهره نساخت سلام بر دوستان سلام بر همگی آن شا الله که حالتان خوب باشد و سرحال و شادکام باشید.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع، وصیتنامه تکان دهنده  شهید محمد نجفی  که  پیکر پاکش پس از  29سال شناسایی و به آغوش وطن بازگشت برای نخستین بار بصورت کامل توسط صبح رزن منتشر می شود.وصیت نامه این شهید والامقام به گونه ای تنظیم شده است که برای بسیاری از مسائل امروز مادی و معنوی ملت کشور عزیزمان و حتی سیاست خارجی نیز راهگشاست.

شهیدمحمد نجفی متولد 11 شهریور 1347 روستای پشتجین از توابع شهرستان رزن و از بسیجیان لشگر 32 انصار الحسین(ع) بوده که در عملیات 20 شهریور سال 1365در پد غربی جزیره مجنون در سن 17 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل و پیکر وی مفقود شد.

پیکر شهیدمحمد نجفی جزو 275 شهید بازگشته به وطن بوده که در جریان اخذ نمونه خونی از خانواده این شهید در سال گذشته و تطبیق آن با دی.ان.ای‌های گرفته شده از این شهدا در سال‌جاری پیکر وی پس از 30 سال شناسائی شد.

خداوند عزو جل را شکر می کنم که مرا از فیوضات شهادت بی بهره نساخت سلام بر دوستان سلام بر همگی آن شا الله که حالتان خوب باشد و سرحال و شادکام باشید.

در زمانی که ما زندگی می کنیم زمانی نیست که انسان پرورش یافته در مکتب حسین بتواند سکوت اختیار کند انسان باید همیشه مثل ماهی باشد که از آبی به خشکی افتاده است.

از آن جایی که ما روزی می میریم بنابراین چه بهتر که قبل از هجوم مرگ به سوی ما ، ما به دنبال مرگ برویم تا زنده ی ابدی باشبیم انسان مسلمان وقتی که فریاد مسلمان دیگر را بشنود که کمک می طلبد از وظایف مهم اوست که به کمک آن مرد بشتابد و او را یاری کند و گرنه مسلمان نیست.

عده ای زور گو و قلدر با تکیه بر قدرت دنیوی و مادی بر مردم مظلوم تسلط یافته اند و به آن ظلم روا می دارند وانسانیت را زیر پا گذاشته اند بنابر این شایسته نیست که انسان سکوت اختیار کند سکوت در حال حاظر عین خیانت به اسلام است باید با هر وسیله ای که می شود تو سر دشمن اسلام بکوبیم و خدمت به مظلومین جهان بکنیم شهادت درجه رفیعی است که هر انسانی نمی تواند به این درجه ای نایل آید.

حد تکامل انسان است علی ع امام اول شیعیان در حین فرو آمدن شمشیر بر فرق سرش فرمودند فزت و رب الکعبه سوگند به خدای کعبه که رستگار شده اند بنابر این ما باید سعی کنیم که از قافله صابران و صالحان عقب نمونیم شهدا مقام ومنزلت خاصی نزد خدا دارند انها با ملایک انبیا و امامان همنشین می شوند پس چرا از این فیض عظیم بی بهره باشیم بنابراین این راهم را بر گزینم راه من راه حسین بوده است هدفم جز قرب به خدا چیز دیگری نبوده است.

یاران از همگی طلب حلالیت می طلبم و از شما می خواهم تا اینکه از ادامه دهندگان راه حسین باشید برادران عزیز امام را تنها نگذارید و همیشه به ندای او لبیک بگویید دوستان حسین زمان قیام کرده است چون مردم کوفه نباشید دشمنان اسلام و قران را بکشید و به درک بفرستید همیشه تقوا پیشه کنید .

و بر نفوس شیطانی غلبه کنید مبادا غفلت ورزید نماز ستون دین است آن ر ا به جماعت بخوانید از ما که گذشت شما به نماز اهمیت زیادی بدهید اگر نماز قبول شود انسان سعادتمند خواهد شد و حرف دیگر که به پدر و مادرم دارم که حق زیادی بر گردن ما دارند امیدوارم که حق خود را حلال کنید چون شهادت را من معتقدم که برای هر کس نصیب نمی کند و مادر عزیز که شما در حق من خیلی زحمت کشیده ای امیدوارم که اگر جنازه من به پیشت بر نگشت ناراحتم نباشی چون ما می دانیم که رهبر ما امام حسین (ع )که در روز عاشورا شهید شد جنازه اش در دشت کربلا زیر سم های اسب دشمن ماند و کوبیده شد و در این موقع اصلا حضرت زینب ناراحت نشد بلکه گفت خدایا شکر.

من هم نمی خواهم جنازه ام پیش شما برگردد تا شما درد حضرت زینب را عملا مشاهده کنید و اگر هم جنازه من احیانا به پیشت برگشت نماز شکر به جای اور چنین پسری را تربیت کردی.

و در آخر از شما می خواهم که برادرانم را خوب تربیت کنی و انها را به جبهه بفرستی و از رفتن انها به جبهه ممانعت نکنی به حرف منافقان هم گوش نکنی بلکه شکر کنی ودر آخر از همه ی اهالی برای من حلالی بگیرید واگر حقی بر گردن من داشتید برطرف کنید.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal