آخرین اخبار

18. مرداد 1394 - 7:21   |   کد مطلب: 28085
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه، ایثار، فداکاری، گذشت از جمله پیام‌های شهدا است، گفت: نباید با ذوق زدگی از شعارهای مرگ بر آمریکا غافل شد چرا که دشمنی دشمن هنوز تمام نشده است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در مراسم استقبال از 11 شهید گمنام در شهر اسدآباد از حضور پر شور و گسترده مردم قدردانی کرد.
وی به عظمت شهدا اشاره کرد و گفت: این شهدا مقام بزرگی در نزد خداوند دارند چرا که آنان برای دفاع از قرآن و اسلام قدم در این عرصه برداشتنند.
امام جمعه اسدآباد با تأکید بر اینکه شهدا زنده هستند و نظاره گر رفتار ما در جامعه، گفت: مقام شهدا مثل آفتاب روشن است و  ادای احترام به آنان یک وظیفه است.
وی بیان داشت: کشته شدن در راه خدا یک سعادت است که آنان به فرمان امامشان لبیک گفته و در راه و رضای او گام برداشتنند و جان فدا کردند.
حسینی‌مجد با بیان اینکه نظام اسلامی ایران  حقانیت اسلام را پذیرفته است، گفت: این نظام  در دفاع از آن بیش از هزاران شهید را تقدیم آن کرده است.
وی یادآور شد: برخی به الله اکبر  و «مرگ بر آمریکا گفتن‌های ما بعد از نماز جمعه گلایه دارند که باید گفت این افراد تفکر و عقیده‌شان ناقص است و نمی‌دانند اطراف ما چه می‌گذرد.
امام جمعه اسدآباد به دیدگاه، معنویات مشترک امام(ره) و  رهبر انقلاب و شهدا اشاره کرد و گفت: باید شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق» و «الله اکبر» سرلوحه شعارهای ما باشد چرا که این شعارها با خون، رگ و پوست ما آمیخته شده و نباید ذوق‌ذگی کرد و از این شعارها دست برداشت چرا که دشمن در دشمنی‌اش بسیار حیله‌گر و مکار است.
وی به پیام شهدا اشاره کرد و گفت: از جمله پیام‌های شهدا پیروی از ولایت فقیه، ایثار، فداکاری، گذشت و ادامه دادن راه شهدا و حضرت امام حسین(ع) است که باید همه ملت به آن پایبند باشند.

انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal