آخرین اخبار

19. مرداد 1394 - 15:56   |   کد مطلب: 28123
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد با بیان اینکه در سال گذشته 35 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسدآباد انجام شده، گفت: تاکنون 44 طرح ارتقا امنیت انجام شده و 25 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشتیم.

به گزارش آوای سیدجمال، داود علی‌بخشی در نشست با خبرنگاران اسدآباد با بیان اینکه در سال گذشته 35 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسدآباد انجام شده، گفت: تاکنون 44 طرح ارتقا امنیت انجام شده که 25 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشتیم.
وی بیان داشت: در طی چهار ماهه امسال تماس‌ مردمی به پلیس 110  تعداد دو هزار و  315  بوده که 157 تماس آن مزاحمت تلفنی بوده است و این تماس ها معقولانه نیست.
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد ادامه داد: ساعت حضور پلیس در محل حادثه پنج تا هفت دقیقه است که برخی از مواقع همین تلفن‌های مزاحمی به 110 موجب می‌شود  مأموران انتظامی به مأموریت مهمی نرسند و حادثه ناگواری رخ دهد  
وی تأکید کرد: باید مردم  را برای استفاده صحیح از تلفن پلیس 110  آگاه کرد و برای این آگاه سازی خبرنگاران میتوانند نقش ایفا کنند.
علی‌بخشی از کاهش سرقت به میزان 22 درصد اشاره کرد و گفت: البته در زمینه  کشفیات سرقت 6.25 درصد رشد داشتیم و همچنین در زمینه دستگیری سارقان نیز چهار درصد رشد داشتیم.
وی ابراز داشت: نیروی انتظامی اسدآباد در زمینه کشف مواد مخدر 11 درصد رشد دااشته که 4 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شده است.
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد با بیان اینکه طرح ضربتی در روستای چنارسفلی در روز گذشته اجرا شده و  سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر کشف شده است، افزود: برای پاکسازی جامعه از وجود معتادان و مواد مخدر نیاز به مجاهدت گروهی است.
وی رشد 14 درصدی جمع‌آوری معتادان و خرده‌فروشان و 20 درصدی  دستگیری قاچاقچیان،  کشف 118 درصدی قرص روان‌گردان و 31 درصدی کشف انواع سیگارت خارجی را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی خواند.
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد ادامه داد: کاهش 66 درصد تصادفات درون‌شهری و فوتی، کاهش 18 درصدی تصادفات جرحی از دیگر اقدامات نیروی اانتظامی است که اداراتی چون هلال احمر، فوریت‌های پزشکی و بیمارستان‌ها نیز همکاری داشتند.
وی با اشاره به اینکه به کارگیری اتباع بیگانه در کشور ممنوع است، گفت: تعدادی افراد افغانی در شهرستان برای کارگری حضور داشتند که به دلیل ممنوعیت کار اتاع خارجی در ایران دستگیر شدند.
علی‌بخشی با بیان اینکه کلانتری جدیدی در هفته نیروی انتظامی  در اسدآباد ایجاد میشود، گفت: با ایجاد این کلانتری امکانات و نیروی انسانی نیز در شهرستان بیشتر شده و بهتر می‌توان خدمات به مردم ارائه داد.
انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal