آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 8:40   |   کد مطلب: 28214
دارنده رتبه دوم در لیگ برتر مسابقات دوی نیمه ماراتن گفت: در نخستین مرحله از نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور با یک ساعت، 13 دقیقه و 4 ثانیه مسیر 21 کیلومتری را دویدم و مدال نقره را از آن خود کردم.

به گزارش آوای سیدجمال، پژمان کرزه‌ای ورزشکار اسدآبادی در روستای قاسم‌آباد لک‌لک ساکن است که کار حرفه‌ای ورزش را در حدود سه سالی آغاز کرده است.
او یکی از ورزشکاران به نام و حرفه ای در رشته دوومیدانی است که فعالیت چشمگیری داشته و توانسته است یکی از استعدادهای آینده کشور باشد.
این ورزشکار در کنار کار ورزش در زمینه درس هم توانسته در دانشگاه نفر دوم شود و همچنین در کار دامداری و کشاورزی نیز به پدر و مادرش کمک می‌کند.
او که در سال گذشته توانست بعد از گذشت چند سال نتیجه تلاش‌‌ها و اراده قوی خود به عضویت در تیم ملی نیروهای مسلح کشور درآید، امسال در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور مقام دوم را کسب کند.
پژمان کرزه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ما از علاقه خود به رشته دو و میدانی در سال‌های کودکی می‌گوید و این‌ که تمرین خودش را ابتدا از داخل حیاط و با کفش پاره شروع کرده است.
او می‌گوید: در کمتر از چهار سال با وجود امکانات کم، مشکلات و سختی رفت و آمد از روستا برای انجام فعالیت ورزشی در اولین مسابقات لیگ کشوری بزرگسالان دو و میدانی توانستم مقام سوم را کسب کنم.
این دونده اسدآبادی ادامه می‌دهد: کسب هشت مدال پر افتخار نقره و برنز در مسابقات کشوری از افتخارات بنده است.
وی با بیان اینکه در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور در مردادماه امسال برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات دوی نیمه مارتن بود که 14 نفر در این مسابقات حضور داشتند.
کرزه‌ای با بیان اینکه مقام دوم را در این مسابقات کسب کردم، افزود: در این دوره از مسابقات بنده با  تیم  پارس مهر فارس وارد این مسابقات شدم و با یک ساعت، 13 دقیقه و 4 ثانیه موفق به کب رتبه دوم شدم.
وی از برگزرای مسابقات نیمه ماراتن در شهریورماه خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات به مناسبت ولادت امام رضا(ع) در مشهد برگزار خواهد شد.
این دونده اسدآبادی گفت: در مسابقات نیمه ماراتن در سالروز ولادت امام رضا(ع) در سال 93 نیز حضور داشتم که با کسب مقام سوم، مدال برنز را از آن خود کردم.
وی با اشاره به اینکه مسئولان شهرستانی باید به ورزشکاران به خصوص این رشته دوومیدانی بیشتر بها  دهند، یادآور شد: این رشته برای پیشرفت بیشتر نیاز به حمایت مالی مسئولان دارد.
 

دیدگاه‌ها

سلام.امیدوارم که در هر مرحله موفق وپیروز باشد.ارادت مند شما پسر دایی پژمان کرزه ی.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal