آخرین اخبار

1. دى 1398 - 12:51   |   کد مطلب: 34388
درخواست دونده قهرمان اسدآبادی از مسئولان:
برای مسابقات بین‌المللی دو ماراتن به حمایت مسئولان نیاز دارم
پژمان کرزه ای با بیان اینکه برای مسابقات بین‌المللی دو ماراتن در جزیره هرمز آماده می‌شود، گفت: متأسفانه هزینه خوراک، مکمل و کفشی که استفاده می کنم، بالاست و نیاز به حمایت دارم.

به گزارش آوای سیدجمال، دونده قهرمان اسدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از حضور خود در مسابقات دو ماراتن بین المللی در هرمزگان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات ۲۷ دی ماه امسال با برنامه‌ ریزی فدراسیون دومیدانی و با حضور کشورهای آسیایی انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه هیأت دو میدانی استان همدان طبق سهمیه دو نفر را انتخاب می کند عنوان کرد: البته انتخاب دو دونده براساس برد در۳۰ کیلومتر خواهد بود.

 

کرزه ای با بیان اینکه از لحاظ آمادگی بدنی وضعیت خوبی دارم افزود: روزی سه باه زمانی تمرین دارم و ۳۰ تا  ۳۵ کیلومتر روزانه و هفته ای نیز تا ۲۴۰ کیلومتر می دوم.

 

این دونده با بیان اینکه هزینه مکمل، خوراک و کفشی که استفاده می کنم، زیاد است اظهار داشت: از مسئولان شهرستان اسدآباد درخواست دارم که از ما حمایت کنند و توجه جدی داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه روزی باید ۶ وعده غذا و میان وعده صرف کند و با جیب خالی خیلی سخت است از مسئولان خواست که با وجود اسپانسری از او حمایت کنند.

 

کرزه ای یادآور شد: در حال حاضر بیکار هستم و شغلی ندارم که خودم بتوانم با درآمدی مشکلاتم را حل کنم.

 

این دونده قهرمان اسدآبادی با بیان اینکه امسال افتخارات زیادی را کسب کردم گفت: امسال دو مدال برنز در مسابقات قهرمانی کشور در رشته ۵ هزار متر و ۱۰هزار متر؛ یک مدال نقره قهرمانی کشور در رشته دو نیمه ماراتن سمنان کسب کردم.

 

وی با بیان اینکه امسال در لیگ باشگاه‌ها در تیم دانشگاه آزاد پر امتیازترین ورزشکار تیم شدم گفت: امیدوارم با همیاری مسئولان، در ماراتن این دوره از مسابقات ۴۲ کیلومتری جز نفرات برتر باشم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal