آخرین اخبار

1. شهريور 1394 - 8:27   |   کد مطلب: 28423
فرماندار اسدآباد با اشاره به وجود 22 طرح نیمه تمام عمرانی در این شهرستان گفت: تامین اعتبار برای تکمیل این طرحها جزو مطالبات از هیات دولت است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایرنا، مسعود بکائی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: اعتبارات استانی و شهرستانی پاسخگوی این طرحها نیست و برای تکمیل و بهره برداری نیاز به اعتبار و ردیف بودجه ملی دارند.
وی تصریح کرد: طرح توسعه بیمارستان قائم(عج)، سد نعمت آباد، کنارگذر، توسعه شبکه فاضلاب و احداث دانشگاه سید جمال از طرحهای ملی و شاخص هستند و تکمیل آنها نیازمند تامین اعتبار ملی است.
بکائی خاطرنشان کرد: برخی از طرحهای عمرانی شهرستان مانند استخر شنای مجموعه ورزشی آزادی ، کانون فرهنگی و تربیتی، ذوب آهن اسدآباد بیش از بیست سال است که عملیات ساخت آنها آغاز شده و به صورت راکد مانده اند که نیاز به رسیدگی ویژه دارند.
وی آموزشکده فنی و حرفه ای، تعریض راه آجین، تعریض محور اسدآباد به داشبلاغ، تکمیل مجتمع های آبرسانی روستاهای النجه، گنجه، جنت آباد، سیاه گله، احداث درمانگاه شماره یک، حفر چاه و ایستگاه پمپاژ و مخزن شهرک سیداحمد، احداث دانشگاههای آزاد و نیز احداث سایت اداری برای استقرار ادارات شهرستان، بهسازی روستاها، احداث کانالهای آبرسانی در بخش کشاورزی، احداث مدرسه در شهرک سید احمد و ساخت کتابخانه استاندارد را از نیازهای اسدآباد برشمرد که در سفر هیات دولت به این شهرستان در مورد آنها تصمیم گیری خواهد شد.
شهرستان اسدآباد 107 هزار جمعیت دارد و در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal