آخرین اخبار

8. شهريور 1394 - 16:43   |   کد مطلب: 28548
به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار، نماینده مردم اسدآباد درمجلس شورای اسلامی و همچنین جمعی از مسئولان ادارات شهرستان، طرح بهسازی روستای دولت‌آباد اسدآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار، نماینده مردم اسدآباد درمجلس شورای اسلامی و همچنین جمعی از مسئولان ادارات شهرستان، طرح بهسازی روستای دولت‌آباد اسدآباد به بهره برداری رسید.
در آئین بهره برداری از این طرح به درخواست نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خواهر یکی از شهدای روستای دولت آباد ربان بهرهبرداری از طرح بهسازی از این روستا را قیچی زد.
رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد در آئین بهره برداری از این طرح، گفت: بهسازی روستای دولت آباد به طول هزار و 525 متر و عرض 6 متر بوده است که 2 هزار و 250 متر جدولگذاری و هزار 230 تن آسفالت مصرف شده است.
وی با بیان اینکه 12 واحد مقاوم سازی در روستای دولت انجام شده است که یک میلیارد 103 میلیون ریال برای این واحدها تسهیلات پرداخت شده است.
وی همچنین از صدور 70 جلد سند در روستایی دولت آباد خبر داد و گفت: تاکنو  در ک11 هزار و 982 جلد سند در 72 روستا صادر شده است.
وی با باین اینکه با بهسازی روستای دولت آباد 61 خانوار با جمعیت 214 نفر از نعمت بهسازی بهره مند شدند، افزود: این روستا در 17 کیلومتری اسدآباد واقع شده است.
کل روستاهای شهرستان اسدآباد دارای تهیه طرح هادی هستند و از 84 روستای بالای 20 خانوار تاکنون 29 روستا عملیات بهسازی انجام شده است.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal