آخرین اخبار

15. شهريور 1394 - 15:14   |   کد مطلب: 28659
پیدا شدن پسر32ساله پس از 12روز، ازسفر رییس جمهور به استان همدان
در راستای استفاده درست از شبکه اجتماعی صورت گرفت:
پیدا شدن پسر 32 جنت آبادی، بعد از 12 روز سفر رییس جمهور به همدان
بنابر درج خبری در تاریخ 8 شهریورماه درسایت آوای سیدجمال و همچنین شبکه های اجتماعی مبنی بر گمشدن پسر 32ساله جنت آبادی که در سفر رییس جمهوری به همدان برای استقبال از ایشان به همدان رفته بود، بعد از 12روز به کمک خانواده قزوینی به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش آوای سیدجمال،  گویا این پسر در سفر رییس جمهور به همدان برای استقبال از اسداباد به همدان رفته و درموقع بازگشت به اسداباد به دلیل اختلال ذهنی در اتوبوس قزوین سوار شده و به این شهر رفته است.

 تا ساعتی از شب را در خیابانهای قزوین پرسه میزده و بی قرار داشته که خانواده ای قزوینی اورا به منزل خود برده و روز بعد به بهزیستی قزوین تحویل داده اند.

این خانواده در اقدامی خیرخواهانه عکسی از ایشان را در گروه های شبکه اجتماعی برای دوستان ارسال کردند و درخواست کمک برای یافتن خانواده او کرده اند که بعد از 12روز ازطریق یکی از اشنایان هادی شکری طلب شناسایی شده و به خانواده او اطلاع داده شده است. سایت آوای سیدجمال به نوبه خود از این خانواده خیرخواه قزوینی قدردانی میکند و به خانواده اقای شکری طلب نیز بازگشت پسرشان به آغوششان را تبریک عرض میکنیم. این خبرخوش به خانواده گمشده مفهموم درست استفاده کردن از شبکه اجتماعیرا به خوبی نشان میدهد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal