آخرین اخبار

16. شهريور 1394 - 13:50   |   کد مطلب: 28671
25 نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران عراقی در سه بیمارستان ملایر بسری شده و حال عمومی آنان خوب است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ملایری ها، شامگاه یکشنبه اتوبوس حامل زائران عراقی در یک کیلومتری ملایر واژگون شده و 11 نفر از مسافران آن کشته شدند.

در این سانحه 25نفر از زوار عراقی مصدوم شده که در سه بیمارستان مهر، بیمارستان امام حسین(ع) و بیمارستان دکتر غرضی ملایر بستری‌شده‌اند.

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار مااظهار داشت: 12 نفر از مصدومان در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر بستری‌شده‌اند.

دکتر بیگلری افزود: حال عمومی این مصدومان خوب است و فقط چند نفر دچار شکستگی شده‌اند و بعدازظهر به اتاق عمل می‌روند.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به مصدومان انتقالی به این بیمارستان بیان کرد: 8 تن از مصدومان حادثه تصادف زائران عراقی در بیمارستان غرضی ملایر بستری‌شده‌اند.

دکتر توکلی با اشاره به وضعیت این مصدومان تصریح کرد: حال عمومی این مصدومان خوب است و مصدومان با مشکل حادی روبه‌رو نیستند.

رئیس بیمارستان مهر ملایر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به بستری بودن 5 نفر از مصدومان در بیمارستان مهر ملایر گفت: حال عمومی این مصدومان خوب است.

بر اساس گزارش پلیس‌راه لغزندگی جاده و صاف بودن عاج‌های لاستیک اتوبوس زائران عراقی باعث لیز خوردن و واژگون شدن اتوبوس شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal