آخرین اخبار

17. شهريور 1394 - 8:47   |   کد مطلب: 28686
مسوول کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهراسدآباد گفت :متاسفانه بی نظمی های بسیاری دیده می شود که این موضوع تحت کنترل شوراست و به شهرداری تذکرات لازم داده می شود .

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایرنا، حمدالله مرادی،دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارما با اشاره به افزایش 19 درصدی بودجه امسال شهرداری اسدآباد نسبت به سال گذشته گفت : بودجه در نظر گرفته شده برای هر بخش از شهرداری باید صرفا در همان بخش هزینه شود.
او ادامه داد:متاسفانه بی نظمی های بسیاری دیده می شود که این موضوع تحت کنترل شوراست و به شهرداری تذکرات لازم داده می شود .
مرادی نظارت بر قراردادهای شهرداری را از دیگر وظایف این کمیسیون برشمرد و گفت: قراردادهایی بین شهرداری و مردم بسته می شود و این کمیسیون بر نحوه انعقاد آنها نظارت می کند و با مهر تایید و یا عدم تایید شورا مواجه می شود.
وی گفت: امسال توافقات خوبی در این زمینه صورت گرفته طوری که بیشتر بدهکاران شهرداری که توان مالی پرداخت بدهی خود را نداشتند طی قراردادهایی به مبلغ شش میلیارد ریال با ملک تعویض شدند .
مسوول کمیسیون حقوقی شورای شهر اسدآباد بیان کرد : از راه های دیگر کسب درآمد برای شهرداری تبدیل وضعیت زمین های کشاورزی به زمین شهری است البته این اراضی باید در طرح تفصیلی شهر آمده باشد که در سالجاری سه مورد از این اراضی تبدیل وضعیت شده اند .
وی بیان کرد:از دیگر فعالیت های این کمیسیون رسیدگی به پرونده ساختمان هایی است که بدون مجوز ساخته شده اند و در حال حاضر ازتخریب آنها جلوگیری شده تا در مهلت تعیین شده به شهرداری مراجعه و مجوزهای لازم را اخذ کنند این کار نیز به خاطر رعایت حقوق شهروندی و تکریم مردم انجام شده است .
شهرستان اسدآباد 107 هزار جمعیت دارد و در 45 کیلومتری همدان واقع شده است .

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal