آخرین اخبار

22. شهريور 1394 - 16:40   |   کد مطلب: 28774
نشست کمیته ساماندهی سرویس های مدارس نهاوند برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، در این نشست معاون معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش نهاوند با اشاره به اهمیت سرویس های دانش آموزی گفت: به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی در رفت و آمد دانش آموزان خانواده ها باید دقت داشته باشند که از گرفتن سرویس های دانش آموزی خارج از محدوده و نظارت حمل و نقل خوداری نمایند .
 سلگی با اشاره به برخی مشکلات، از خانواده ها خواست  سرویس های فرزندان خود را با هماهنگی اولیای مدرسه و مجاری رسمی تحت نظارت راهنمایی و رانندگی و آموزش و پرورش انتخاب نمایند .
  وی با بیان این که دولت توجه و حساسیت ویژه ای نسبت به سرویس های دانش آموزی دارد، گفت: با توجه به نقش سرویس های دانش آموزی در آرامش خاطر خانواده ها و همچنین مسائل تربیتی آنان آموزش و پرورش نسبت به این امر جدی بوده و موارد لازم را در انتخاب سرویس ها به عمل می آورد .
 سلگی صلاحیت اخلاقی ، روحی و روانی و همچنین سالم بودن وسیله نقلیه را از نکات مهم در انتخاب سرویس ها عنوان نمود و  تصریح کرد: کمیته حمل و نقل سرویس های دانش آموزی نسبت به صلاحیت روحی ، روانی و اخلاقی رانندگان حساسیت داشته و در این ارتباط از راهکارهای قانونی استفاده می کند .
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal